سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها زنگ خطر را برای مهاجم فرانسوی‌ خود که آمار گلزنی‌اش در این فصل ناامید کننده بوده به صدا درآورد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد که فشار انتقادات بیش از حد رسانه‌ها از آمار ضعیف گلزنی کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید، کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم را هم تحت تاثیر قرار داده است به خصوص پس از پیروزی ۸ بر ۲ اخیر کهکشانی‌ها در خانه دپورتیوو لاکرونیا که بنزما در آن هیچ سهمی نداشت و چیچاریتو، مهاجم مکزیکی جدید مادرید‌ها نیز در آن گلزنی کرد.

آنچلوتی که مردانش فردا شب (سه شنبه) در هفته پنجم لالیگا میزبان الچه هستند، در کنفرانس خبری پیش از این بازی از احتمال کنار گذاشته شدن بنزما خبر داد، مهاجمی که در ۶۳۷ دقیقه بازی رسمی‌اش برای رئال مادرید در این فصل تنها دو گل به ثمر رسانده، در حالی چیچاریتو هم همین تعداد گل را به ثمر رسانده آن هم در ۵۰ دقیقه.

کارلتو با اشاره به این موضوع که ممکن است بخواهد پاداش بازی خوب چیچاریتو در جدال با دپورتیوو را با قراردادن وی در ترکیب اصلی تیم برابر الچه بدهد، گفت: اگر فردا کریم بازی نکند، می‌داند که دلیلش چه چیزی بوده است. البته او در بازی برابر دپورتیوو خوب کار کرد. برای بازی برابر الچه قصد داریم یکسری تغییرات در ترکیب تیم ایجاد کنیم.

آنچلوتی در پاسخ به سوال که آیا چیچاریتو توانسته نظر او را جلب کند، خاطرنشان کرد: برای من گلزنی چیچاریتو در بازی برابر دپورتیوو بسیار مهم بود. او دو گل به ثمر رساند و اعتماد به نفسش را افزایش داد. ما هم از حضور او در تیم‌مان احساس خوبی داریم. برای من اینکه چه کسی گل می‌زند و چه کسی گل نمی‌زند مهم نیست بلکه اینکه هر بازیکن در مجموع چقدر در حرکات هجومی ما تاثیرگذار است، اهمیت دارد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها ادامه داد: حملات رئال مادرید در حال حاضر به مراتب بهتر از گذشته است و ما فقط باید عملکرد دفاعی خود را تقویت کنیم. فکر می‌کنم بهتر از سال گذشته هستیم.

آنچلوتی در پایان اعلام کرد که برای بازی پنجم تیمش در لالیگا کریستیانو رونالدو را قطعا در ترکیب قرار خواهد داد، اما په‌په به این بازی نخواهد رسید و احتمال حضور سرخیو رامسو هم ۵۰ - ۵۰ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.