مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم مقابل استقلال امتیاز لازم را کسب کنیم.
سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار با استقلال در هفته دهم لیگ برتر، گفت: ابتدا باید از تلاش بازیکنانم در دیدار با گسترش فولاد تشکر کنم. با وجود اینکه ما در ۴ دقیقه برد را با شکست عوض کردیم اما این چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. هرچند تا دقیقه ۹۶ از حریف پیش بودیم. بازی با استقلال هم انگیزه‌های خودش را دارد و امیدوارم در این مسابقه امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه استقلال ۲ شکست متوالی داشته، گفت: استقلال تیم بزرگی است و این شرایط کار را برای ما سخت‌تر می‌کند هر دو تیم برای برد به میدان می‌آیند و امیدوارم که تیم ما امتیاز لازم را کسب کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اعتراض قاسم دهنوی به جریمه ۵۰ میلیون تومانی، گفت: این رای قبل از بازی با سپاهان صادر شد و به دلیل غیبت دهنوی در بازی با راه‌آهن رای صادر شده بود با این حال من طبق قانون از اختیاراتم استفاده کردم و رای را مسکوت گذاشتم و این رای طبق آئین‌نامه انضباطی باشگاه ذوب‌آهن صادر شده است. البته قاسم دهنوی هم این حق را دارد که به رای اعتراض کند و مجددا توضیحاتش را در شورای عالی انضباطی ارایه کند.

آذری در مورد تشکیل کمیته انضباطی باشگاه برای دو بازیکن دیگر تیم ذوب آهن گفت: اکبر ایمانی و کارلوس سانتوز در پایان بازی با گسترش فولاد عصبانی شدند و رفتارهایی انجام دادند که به خاطر همان رفتارها به کمیته انضباطی باشگاه آمدند. سانتوز بعد از پایان مسابقه به کلمن آب لگد زده بود و ایمانی هم در رختکن تیم به سطل آب لگد زده بود که هر دو بازیکن آمدند و توضیحات‌شان را ارایه کردند. فارغ از اینکه ذوب آهن در کجای جدول لیگ قرار دارد بازیکنان باید بدانند که در یک باشگاه با پرستیژ کار می‌کنند و همواره باید نظم و انضباط را رعایت کنند. البته ایمانی گفت که عصبانیتش به خاطر شکست بوده است نه چیز دیگری.

آذری در مورد جلسه با یحیی گل‌محمدی گفت: در این جلسه نقاط ضعف و قوت را بررسی کردیم و توضیحات او را در مورد دلیل شکست مقابل گسترش شنیدیم، در مورد استقلال هم با او صحبت کردم. امروز هم جلسه‌ای با بازیکنان خواهم داشت تا در مورد بازی با استقلال با آنها صحبت کنم البته از نظر مدیریتی، وگرنه مسایل فنی در حوزه اختیارات گل‌محمدی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.