رئیس کمیته بازرسی و ارزشیابی لیگ برتر گفت: اگر مهرداد پولادی مشکل سربازی داشته باشد برای بازی در خارج ایران ITC نخواهد گرفت.
حجت الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه شایعه شده برخی بازیکنانی که احتمال مشکل خدمت سربازی آنها مطرح شده، قصد دارند به باشگاه‌های خارج از ایران بروند و مهرداد پولادی از جمله نفراتی است که این ادعا در موردش وجود دارد، اظهار داشت: موضوع اصلی اینجاست که اگر هر فردی مشکل سربازی داشته باشد ممنوع الخروج خواهد بود. اگر پولادی به قطر یا هر کشور دیگری برود و در ادامه مشخص شود مشکل کارت پایان خدمت دارد قطعا فدراسیون فوتبال برای او ITC بازی را صادر نخواهد کرد و او نمی‌تواند برای تیمی خارج از ایران بازی کند.

وی در مورد اینکه گاهی بحث تخلف چهره‌ها و اطرافیان برخی اهالی فوتبال به ویژه بعضی مربیان مطرح شده و موضوع محرومیت این افراد هم به میان می‌آید اما چگونه امکان محروم کردن این افراد که خودشان حضور مستقیم در فوتبال ندارند وجود دارد، تاکید کرد: این نه تنها در قوانین ما بلکه در آئین نامه انضباطی فیفا هم دیده شده است که تخلفات وابستگان به اهالی فوتبال، حتی اگر این فرد همسر بازیکن با مربی باشد قابل پیگیری است و این تخلف به آن فرد ربط پیدا کرده و مربی یا بازیکن مورد نظر هم مشمول جریمه یا محرومیت خواهد شد.

رئیس کمیته بازرسی و ارزشیابی لیگ برتر با انتقاد از عملکرد تیم امید به تسنیم گفت: برخی بازیکنان مانند خانزاده گویا به آرایش موی سر خود بیشتر از بازی تیم امید اهمیت می‌دادند، مشکل اصلی این تیم مدیریتی بود و اگر تیم ایران در بازی‌های آسیایی بوسان قهرمان شد تمام آن مدیون و حاصل مدیریت محمد دادکان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.