مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازی با استقلال ‌تهران می‌تواند جهش خوبی برای تیمش باشد تا بتواند خودش را به عنوان دو، سه تیم بالای جدول مطرح کند.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره دیدار این تیم مقابل استقلال تهران اظهار کرد: استقلال همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و هست. تیم پرطرفداری است و شرایط امسال این تیم هم به صورتی است که بالای جدول قرار داد و تا این‌ جای کار نیز امتیازهای خوبی را به دست آورده است. استقلال همچنین مهره‌های خوبی را در اختیار دارد.

وی با اشاره به دو هفته ناکامی فولاد مقابل تیم‌های سایپا و پیکان گفت: پس از آن دو هفته ناکامی توانستیم هفته گذشته مقابل گسترش فولاد به نحوی شرایط‌مان را تغییر دهیم و اکنون شرایط بسیار خوبی داریم و باانگیزه و با روحیه در حال کار کردن هستیم. می‌خواهیم به نحوی آماده شویم که باز هم خودمان را به عنوان مدعی در بالای جدول حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه ‌داد: شرایط حساس و خاص دیدار با استقلال تهران را درک می‌کنیم و فولاد نیز ثابت کرده است که هر موقع مقابل تیم‌های صاحب اسم و نام بزرگ قرار می‌گیرد، خیلی بهتر ظاهر می‌شود. امیدوارم که مشکل خاصی پیش نیاید و بتوانیم بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم و دست پر از تهران برگردیم.

وی با اشاره به محرومیت مجدد ایمان موسوی گفت: حکمی که برای موسوی صادر شده است برای ما جای سوال دارد. چطور می‌شود موسوی که در تیم گسترش فولاد بود و به دلایلی دچار محرومیت چهار جلسه‌ای شد، امسال باید فولاد خوزستان از این موضوع متضرر شود؟ بعد هم که مصاحبه‌ای انجام می‌دهد که ما کاری به صحت و سقم آن نداریم ولی باز هم دو جلسه محروم و باز هم فولاد متضرر می‌شود.

سعداوی افزود: سوال من از کسانی که چنین تصمیمی را گرفته‌اند، این است که آیا تبعات این موضوع و ضرر و زیان آن باید متوجه باشگاه‌ها باشد یا خود آن بازیکن باید به نحوی متضرر شود؟ فکر می‌کنم در این زمینه تصمیم عادلانه و یکسانی گرفته نشده است؛ چرا که افراد دیگری هم در این زمینه مصاحبه داشتند ولی هیچ برخوردی با آنها نشد ولی دیواری کوتاه‌تر از فولاد دیده نشد. به هر حال چرا باید فولاد جریمه شود؛ در حالی که باید جریمه نقدی‌ای در نظر بگیرند که خود بازیکن به تنهایی جریمه شود.

وی بیان‌ کرد: به هر حال اکنون باشگاه فولاد که در این زمینه هیچ نقشی نداشته، متضرر شده است و متاسفانه پاسخگوی خوبی هم در این زمینه وجود ندارد. چطور می‌شود که وقتی ما شکایت می‌کنیم و حکم هم می‌گیریم ولی آن حکم وارد کشوهای جادویی می‌شود و کسی نیست به آن رسیدگی کند ولی وقتی بازیکنی اظهارنظر می‌کند و باشگاه هم دخالتی ندارد، آن باشگاه متضرر می‌شود.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان‌ کرد: اگر نوع جریمه از نظر قوانین و مقررات تعریف شده است، به نظرم یک جای کار ایراد دارد و باید این قانون اصلاح شود. به هرحال وقتی بازیکن و مربی‌ای چنین اظهارنظری را می‌کنند باید خودشان جریمه شوند؛ نه این‌ که باشگاهی که نقشی نداشته است، متضرر شود.
وی در ادامه درباره شرایط فولاد گفت: با توجه به بضاعت و مشکلاتی که داشتیم و داریم، به نظرم تا این‌ جای کار شرایطمان خوب است و بد نتیجه نگرفته‌ایم ولی باید این شرایط خاص و حساس را کاملا درک کنیم. بازی با استقلال تهران نیز می‌تواند جهش خوبی برای ما باشد و خودمان را به عنوان دو سه تیم بالای جدول مطرح کنیم. البته اگر در این دیدار شرایط دیگری رقم بخورد، می‌تواند جایگاه ما را دو سه رده تغییر دهد و به همین دلیل، شرایط این دیدار را درک می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم دست پر برگردیم.

سعداوی درباره وضعیت بختیار رحمانی و آرش افشین هم عنوان‌ کرد: نامه‌ای مبنی بر ابطال کارت پایان خدمت رحمانی به باشگاه رسید ولی هنوز نامه رسمی‌ای درباره افشین به دست ما نرسیده است. یک سری مدارک از افشین برای بررسی مجدد خواسته شده است و او باید این مدارک را ارائه دهد تا بررسی مجدد صورت بگیرد و در مورد او تصمیم گیری شود. به هرحال مهم این است که تیم ما باید تقویت شود و فرقی هم نمی‌کند که رحمانی و افشین را در اختیار داشته باشیم یا خیر؛ چرا که در صورت حضور آنها هم باید تیم تقویت می‌شد. قرار است یک مهاجم ازبکستانی روز جمعه بیاید و اگر بتوانیم بازیکن توانمند و باکیفیت دیگری را برای خطوط هافبک و حمله پیدا کنیم، جذب خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.