اظهارات محمد مایلی‌کهن در برنامه ۹۰ شب گذشته سوژه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال شده بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، کرار جاسم، حنیف عمران‌زاده و یعقوب کریمی غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند. میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال نیز در این تمرین حضور نداشت. 

* مهمترین سوژه تمرین استقلال صحبت‌های محمد مایلی‌کهن در برنامه ۹۰ بود که بازیکنان و هواداران استقلال در مورد اینکه مایلی‌کهن عادل فردوسی‌پور را عادل کی‌روشی‌پور خطاب کرده است، صحبت می‌کردند. استقلالی‌ها همچنین در مورد تمدید قرارداد کارلوس‌کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صحبت می‌کردند. 

* تعدادی از نونهالان یک مدرسه فوتبال از استان خراسان رضوی به همراه مربی‌شان در تمرین امروز استقلال حضور داشتند. مربی آنها از طریق خبرنگاران قصد داشت عادل‌ فردوسی‌پور، مجری برنامه ۹۰ را ببیند و مدعی بود که بازیکنان مدرسه فوتبال وی این همه راه آمده‌اند تا فردوسی‌پور را از نزدیک ببینند.

* دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال با لباس ورزشی در تمرین حاضر بود و تمرین بازیکنان را زیر نظر داشت.

* امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین شاگردانش را جمع کرد تا با آنها صحبت کند. سرمربی آبی‌پوشان به بازیکنانش گفت که با توجه به غیبت چند بازیکن در دیدار مقابل فولاد خوزستان باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند و کمترین اشتباه را داشته باشند. قلعه‌نویی به شاگردانش تأکید کرد که در این چند روز باقیمانده به دیدار مقابل فولاد خوزستان تلاش زیادی در تمرینات داشته باشند.

* بازیکنان استقلال ابتدا چند دقیقه دور زمین دویدند سپس در گروه‌های دو نفره تمرین عبور از موانع را انجام دادند. همچنین آبی‌پوشان آقا وسط و فوتبال درون تیمی را در دستور کار خود داشتند.

* برخلاف روزهای گذشته که دستیاران امیر قلعه‌نویی بر تمرینات نظارت داشتند، امروز او دقت ویژه‌ای بر تمرین شاگردانش داشت. در بخش فوتبال درون تیمی سرمربی استقلال بارها به بازیکنانش درباره رعایت فاصله خطوط تذکر داد و از آنها خواست در دادن پاس به یکدیگر دقت کنند. 

* رضا نعلچگر و رضا رجبی از نزدیک شاهد تمرین آبی‌پوشان بودند.

* غیبت کرار جاسم در تمرین استقلال باعث نگرانی کادر فنی استقلال شده است. آنها اعتقاد دارند که با غیبت این بازیکن و همچنین هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری کار سختی در دیدار مقابل فولاد خوزستان خواهند داشت. 

* امیرحسین صادقی که روز گذشته در بخش پایانی تمرین مصدوم شده بود، امروز بدون هیچ مشکلی با آبی‌پوشان تمرین کرد.

* کریم بوستانی، مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرین سنگینی را برای دروازه‌بان‌های این تیم در نظر گرفته بود. 

 به گزارش تسنیم، تیم‌ فوتبال استقلال روز جمعه در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )