رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رحیمی شما زود عصبانی می شوید من بساز و بفروش نیستم.
به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا سیاسی با حضور روی خط تلفنی برنامه نود، گفت: در تصمیمات هیأت مدیره وزارت ورزش هیچ نقشی نداشت و دستوری به ما نداد. اگر وزیر جلسه خصوصی با رحیمی داشته بنده از آن بی خبر هستم. هیچ وقت در هیأت مدیره بحثی در مورد بر داشته شدن علی دایی نشد.

هیأت مدیره در مورد انتخاب بازیکن هیچ وقت به او نظر نداد. ما مشکلی با رحیمی نداشتیم. در مورد علی دایی به جز نتایج هیچ مشکلی برای تغییر او وجود نداشت. الان هم با دایی مشکلی ندارم و آن موقع هم مسئله ای نبود.

سیاسی در مورد جذب اومانیا خاطرنشان کرد: اومانیا از سوی رحیمی در دفتر من معرفی شد. من گفتم نظر سایر اعضای هیأت مدیره را می گیرم. این هیأت مدیره همراه ترین هیأت مدیره با مدیرعامل بوده است. وی در مورد اینکه آیا با رحیمی مشکل داشته خاطرنشان کرد: ما مشکلی با رحیمی نداشتیم و تنها مسئله نحوه هزینه کردن او بود. تمام مصوبات بی کم کاست مصوب می شد. رحیمی در خصوص اومانیا می داند که به عنوان رئیس هیأت مدیره وظیفه دارم سایر اعضا را از تصمیمات با خبر کنم. رحیمی می گوید قول دادم که در بحث مالی کمک کنم. من در برخی جا ها که اسپانسر به قولش عمل نکرد شخصا وارد عمل شدم. در جذب بازیکن هیچ دخالتی نداشتیم. حتی از سوی رحیمی در جلسه صحبت با برخی بازیکنان دعوت شدم اما چون تخصص نداشتم چیزی نگفتم. در ابتدا هیأت مدیره روی ماندن دایی تأکید داشت و حساسیت رحیمی را می دانستیم اما وقتی نتایج ضعیف شد تقریبا از هفته پنجم به بعد این شرایط به وجود آمد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا ورزشی است، خاطرنشان کرد: عاشق فوتبال هستم اما زمان بازی کردنم جنگ بود که آن میدان را به میدان دیگر ترجیح داریم. ما محمد زادمهر و حمید استیلی را در هیأت مدیره داشتیم. آنها اگر مشکلی هم با علی دایی داشتند مشکلشان را در کار وارد نمی کردند و این مسئله کار حرفه ای بود. در هیأت مدیره از همه قشری هست. از ورزشکاران و مدیران خوب کشور در آن حضور داشتند. رحیمی را به خوبی شناختم او به خاطر شخصیت خود گاهی از کوره در می رود می شود برخی مسائل را در هیأت مدیره بدون تشنج حل کرد همیشه بین اعضا همدلی بود و آن را به رحیمی انتقال دادیم.

رحیمی در سوالی از سیاسی اعلام کرد هزینه ها با دو امضا انجام میشود و اگر هزینه ای اشتباه بود او می توانست چک را امضا نکند، که سیاسی در جواب گفت: همین کار نشان می دهد ما چقدر از شما حمایت می کردیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: این هیأت مدیره مدیره از چندین نفر تشکیل شده است. من یک رای دارم و تنها وظیفه ام اداره جلسه است. من برای این هستم که اگر اسپانسر به تعهد عمل نکرد به عنوان نفر دوم وارد شوم. خدا را شاهد می گیرم که وزارت ورزش از تصمیم ما هیچ اطلاعی نداشت. وی در ادامه عنوان کرد: من همیشه گفتم از دایی حمایت می کنم و الان هم این حرف را می زنم اما هیأت مدیره به این تصمیم و جمع بندی رسید که دایی کنار برود. با توجه به بازی های پرسپولیس تصمیم بر این شد که این چند مسابقه می تواند باعث شود سرمربی جدید خودش را پیدا کند و در نهایت تغییرات اعمال شد.

 

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه علی دایی گفته بود او را کنار بگذارند و چرا اینکار صورت نگرفت، خاطرنشان کرد:  فکر می کنم ۲۵ روز قبل این صحبت مطرح شد. ما باید به مربی خود فرصت می دادیم نه این که با ۳ بازی او را بر کنار کنیم آن زمان که این حرف بیان شد در هفته های ابتدایی لیگ بودیم و چنین تصمیمی نداشتیم.

سیاسی در مورد زمان مذاکره با حمید درخشان خاطرنشان کرد: ساعت ۲۱ شب سه شنبه با حمید درخشان جلسه گذاشتم.

وی در مورد صحبت با محمد مایلی کهن عنوان کرد: فکر کنم دوشنبه یا سه شنبه با مایلی کهن جلسه گذاشتم از او به عنوان یک کارشناس فنی مشاوره می گرفتم اما مذاکره ای که برای انتخاب سرمربی با او نشد. با محمد مایلی کهن راجع به روند تیم صحبت کردم. سه شنبه در جلسه هیأت مدیره حمید درخشان تنها گزینه ای بود که رای آورد و وظیفه داشتم با درخشان صحبت کنیم. اگر رحیمی بود من کاری نمی کردم اما در هیأت مدیره پیش بینی کردیم اگر رحیمی رفت تیم بدون مربی نماند. به همین خاطر تصمیم بر این شد که همان شب هم مصوبه برکناری دایی و هم مصوبه برکناری رحیمی صادر شود تا در صورت اینکه رحیمی مخالفت کرد برای برکناری نیازی به جلسه جدید نباشد.

رحیمی در سوالی از سیاسی اعلام کرد تنها مدیرعاملی که در کشور ۵ ماه بدون قرارداد و حقوق کار می کند او است و چرا تا به الان قراردادی نبستند، که سیاسی در پاسخ گفت: درخواست قرارداد کردید و من نبستم؟ شما چیزی به من نگفتید. همچنین باید بگویم بنده بساز بفروش نیستم. شما گاهی عصبانی می شوید و اخلاق را رعایت نمی کنید.

رحیمی در سوالی دیگر از سیاسی عنوان کرد  می خواستید یک میلیارد پول نقد به من بدهید امیررضا خادم هم شاهد است اجازه بدهید من باز موضوع را باز نکنم بازهم میگویم من اجازه نمی دهم شما فردی که می خواستید را بیاورید، که رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در جواب گفت: این یک میلیارد برای هزینه در باشگاه بوده است که مدارک آن در باشگاه هم وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی رحیمی را برای حضور در باشگاه پیشنهاد داد یاد آور شد: رحیمی در کنار چند فرد دیگر به ما معرفی شد که او از همه کارنامه بهتری داشت. چند روز قبل از قطعی شدن حضور ما در هیأت مدیره رحیمی معرفی شد و او از جایی تزریق و تحمیل نشد. وزیر ورزش در مقام مجمع می توانست برای باشگاه تصمیم بگیرد اما او هیچ زاویه‌ای با علی دایی نداشت. وزارتخانه اگر با علی دایی مشکلی داشت می توانست کاری کند که رحیمی به این پست نیاید و شخص دیگری انتخاب شود رحیمی و تمام اعضای هیأت مدیره در بدو ورود با توجه به نتیجه گرفتن دایی در فصل قبل به حضور او اعتقاد داشتند با توجه به نتایج تیم در فصل جاری این شرایط به وجود آمد و بحث وزیر یا شخص دیگری در کار نبود. وی افزود: نمی دانم رحیمی از کجا من را بساز بفروش تلقی کرده است هیچ وقت بساز بفروش نبودم. شرکت ساختمان سازی داریم و در کار ساخت ساختمان اداری، ورزشگاه، تونل  و... هستم.

وی در مورد این صحبت رحیمی که اعلام کرده، از او خواسته برای برکناری علی دایی با خودش تماس بگیرند گفت: من و شما ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه یکدیگر را دیدیم شما گفتید من به امامزاده صالح می روم تا مشورت کنم و تصمیم بگیرم.

سیاسی در مورد اینکه آیا برکناری علی دایی ارتباطی با حمید استیلی دارد، اظهار داشت: استیلی هیچ دخالتی نداشته است و هیچ وقت با او مشورت نکردم. من به رحیمی گفتم خبر برکناری دایی را اعلام کن اما او سر باز زد او اعلام کرد می روم امامزاده صالح مشورت کنم. مهدی خواجه وند می تواند این مورد را تائید کند. سیاسی بار دیگر در مورد اینکه چرا می خواسته یک میلیارد به رحیمی بدهد عنوان کرد: باشگاه یک میلیارد تومان پول کم آورد که به رحیمی این پول را دادم تا هزینه کند. نمی دانم این چه چیزی است او می گوید این یک میلیارد تومان در حسابرسی باشگاه هست.

سیاسی در رابطه با صحبت با محمد مایلی کهن گفت: من با مایلی کهن در مورد مسائل کلی باشگاه صحبت کردم از سایر پیشکسوتان هم مشورت می کنم. هرگز درخشان را تحمیل نکردم اگر رحیمی مدیرعامل می ماند او سرمربی را پیشنهاد می کرد. ما پیش بینی کردیم که اگر او با رفتن دایی مخالفت کرد و کنار رفت درخشان تیم را هدایت کند. هر اتفاقی در باشگاه بیفتد مدیران مسئول هستند من بعد از این اتفاقات از دایی عذرخواهی کردم. او بزرگ و اسطوره فوتبال ما است. معمولا جلسه هیأت مدیره در دفتر رحیمی برگزار می شد. ما در نبود رحیمی جلسه را به حرمت او در دفترش برگزار نکردیم. سپس داخل یک کاغذ خواجه وند حکم برکناری دایی را نوشتیم و به رحیمی دادیم. رحیمی اگر استعفایش را بیان می کرد ما ترتیبی می دادیم تا برکناری دایی خوب برگزار شود. بنده تا ساعت ۱۴ از رفتن رحیمی اطلاعی نداشتم. ما از شان دایی اطلاع داریم. مسائل اخلاقی از محوری ترین مسائل باشگاه است.

سیاسی در ادامه افزود: بعد از اینکه برکناری دایی قطعی شد، رحیمی به من گفت کاری نمی شود کرد که به او گفتم این نظر هیأت مدیره است اما رحیمی جواب خود و اینکه چه نظری دارد را به زمان دیگری موکول کرد. رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته میشود هنگامی که رحیمی گفته با دایی برای برکناری اش تماس بگیر با فردی تلفنی صحبت کرده و سپس گفته برکناری قطعی است، اظهار داشت: در لحظه ای که به باشگاه رفتم با دبیر هیأت مدیره آنجا بودم. من به هیچ وجه بیرون نرفتم. البته تأکید می کنم دایی که روز چهار شنبه به تمرین رفت کار حرفه ای انجام داد و  باید رحیمی به او می گفت شما آنجا نروید. رحیمی تا زمانیکه حکمش ابلاغ نشود مدیرعامل است به همین خاطر حق را به دایی می دهم. اگر ضعفی وجود داشت و نا هماهنگی اتفاق افتاد در سیستم ما بود. من از رحیمی گله دارم او می توانست خیلی سریع این موضوع را به دایی بگوید تا شان او حفظ شود و دو مربی در تمرین حاضر نشوند. در خصوص برکناری دایی هیچوقت وزارت ورزش نقش نداشت. هیأت مدیره و جمع ما از رحیمی بالاتر بود. اگر حرفی برای برکناری بود وزیر به ما می گفت.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )