هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم تا نشان دهیم مدعی هستیم.
مهدی بدرلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فولاد خوزستان گفت: وضعیت تیم در حال حاضر خوب است بعد از اینکه در دو سه مسابقه به پیروزی نرسیدیم با شکست گسترش فولاد از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کردیم و در حال حاضر به خوبی تمرین می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چه شد مقابل گسترش فولاد تبریز پنالتی نزد، خاطرنشان کرد: در بازی با سایپا پنالتی را از دست دادم و نتوانستم از این موقعیت استفاده کنم. دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت در بازی مقابل گسترش فولاد سروش رفیعی پنالتی بزند که خوشبختانه او هم با به ثمر رساندن این پنالتی به گل شرایط پیروزی تیم را فراهم کرد.

هافبک فولاد خوزستان در ادامه در مورد اینکه آیا آمادگی زدن پنالتی را نداشته است، تصریح کرد: مشکلی برای زدن پنالتی نداشتم. اسکوچیچ تصمیم گرفت رفیعی پشت توپ بایستد که خوشبختانه توپ هم گل شد. مهم نیست که چه کسی پنالتی می‌زند مهم این است که تیم برنده شود.

بدرلو در ادامه در مورد اینکه چرا فولاد خوزستان نوسان دارد آیا این به خاطر جوانی تیم است، گفت: سه هفته پشت سر هم پیروز شدیم و بعد در چند بازی نتیجه نگرفتیم. البته نمی‌توانیم این مسئله را به حساب جوانی تیم بگذاریم ما مقابل سایپا کاملاً سوار بر بازی بودیم اما دو پنالتی را از دست دادیم مقابل پیکان ۹۰ دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم. تیم ما درست است که جوان است اما با تاکتیک‌هایی که اسکوچیچ در نظر گرفته دوندگی‌مان بیشتر شده است و تلاش بیشتری می‌کنیم.

وی در مورد دیدار هفته نهم تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: هدف‌گذاری ما برای هر هفته فرق می‌کند برای ما فرقی ندارد که با کدام تیم بازی می‌کنیم بلکه در هر مسابقه‌ به دنبال رسیدن به پیروزی هستیم با پیروزی مقابل گسترش فولاد در جمع مدعیان باقی ماندیم و اگر می‌خواهیم در کورس بمانیم باید استقلال را هم شکست دهیم. در این هفته فرصت خوبی برای تمرین داشتیم تا تاکتیک‌های خود را در این مسابقه به خوبی تمرین کنیم.

هافبک فولاد خوزستان در رابطه با میزان شناختش از استقلال یادآور شد: استقلال تیم بزرگی است که فصل را بسیار خوب آغاز کرده است، آنها هفته گذشته چند بازیکن مصدوم داشته‌اند که فکر می‌کنم جاسم کرار به دیدار این هفته تیمش می‌رسد. برای اینکه نشان دهیم مدعی قهرمانی هستیم باید در این دیدار نتیجه بگیریم و هر سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در پایان گفت: باز هم از هواداران خوب تیم‌مان که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم. امیدوارم که هواداران در این بازی ما را تنها نگذارند و بتوانیم با حمایت آنها نتیجه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.