داور ملی که در دیدار توابع دسته اول تهران کتک خورد گفت: یک مأمور انتظامی در ورزشگاه حضور داشت که حتی مأموران انتظامی هم هویتش را نمی‌دانستند.
محمد مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کتک خوردن در بازی نیکان قرچک و بهداری حسن‌آباد گفت: مسابقه تا دقیقه ۹۰ عادی بود اما در دقیقه ۹۰ بازیکن تیم نیکان اعتراض کرد که من به او کارت زرد نشان دادم همین مسئله باعث اعتراض شدید سرپرست تیم شد و حتی او با حالت تهاجمی وارد زمین شد که من این سرپرست را از محوطه فنی اخراج کردم که او بعد از چند دقیقه اعتراض زمین را ترک کرد.

وی ادامه داد: پس از سوت پایان مسابقه او از پشت به من حمله کرد و من مضروب شدم و گردن و پشتم به شدت آسیب دیده است. امروز هم برای پیگیری شکایتم به پزشک قانونی آمده‌ام زیرا روز گذشته به کلانتری قرچک شکایت کردم.

این داور در مورد اینکه ظاهراً سعید نطنزی سرپرست تیم نیکان با چوب و آجر او را کتک زده گفت: نمی‌دانم در دستش چه بود اما فکر می‌کنم قلوه سنگ بود و فقط شانسی که آوردم این بود که سنگ به سرم نخورد.

وی در مورد اینکه مگر مأموران انتظامی در ورزشگاه انتظامی در ورزشگاه مولایی قرچک حضور نداشتند گفت: یک گروهبان سوم در این ورزشگاه حضور داشت به نام «ج» که حتی هویت آن برای کلانتری که دیوار به دیوار ورزشگاه است مشخص نیست و‌ آنها گفتند ما چنین گروهبانی نداریم، نمی‌دانم او که بود که لباس نیروی انتظامی بر تن کرده بود و آنجا چه می کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.