مهاجم تیم ملی امارات اعتقاد دارد با وجود همگروهی با تیمی همچون ایران این تیم کار دشواری در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل مطر، کاپیتان تیم ملی فوتبال امارات که به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم به دور بود، دوره درمانی خود را در مونیخ آلمان سپری کرد و حالا سلامتی‌اش را بازیافته است. وی به تمرینات امارات در اردوی اتریش ملحق شده ولی هنوز شرایط تمرین را ندارد.

مطر ۳۱ ساله در خصوص مصدومیتش گفت: پس از اینکه سه متخصص زانوی چپم را که دچار مصدومیت شده بود دیدند، مراحل درمانی پیشرفته‌ای روی پایم صورت گرفت. متخصصان به اتفاق به این نتیجه رسیدند که درمان را با برخی تزریق‌ها پیگیری کرده و از انجام عمل جراحی صرف‌نظر کنند.

مهاجم الوحده که چهار سال پیش هم دچار چنین آسیب‌دیدگی شده بود، تصریح کرد: برخلاف روش درمانی کنونی، اگر زانویم جراحی می‌شد برای مدت طولانی خانه‌نشین می‌شدم. در حال حاضر تنها به چهار هفته استراحت نیاز دارم تا به تمرینات کامل تیم بازگردم و تاکنون نیمی از این چهار هفته سپری شده است.

مطر که در سه دور قبلی جام ملت‌های آسیا یعنی چین ۲۰۰۴، ویتنام ۲۰۰۷ و قطر ۲۰۱۱ در گلزنی ناکام بوده است، عنوان کرد: برای اینکه در استرالیا به نتیجه موردنظرمان برسیم باید تلاش خود را دو برابر کنیم.

مهاجم امارات در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله گروهی با وجود تیم‌هایی همچون ایران، قطر و بحرین کار ساده‌ای در پیش نخواهیم داشت، تیم‌هایی که تاکنون بارها در مسابقاتِ نزدیک و هیجان‌انگیزی مقابل‌شان به میدان رفته‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.