ستاره اسپانیایی جدید آبی‌پوشان شهر لندن اعلام کرد بازی هفته گذشته‌اش در خانه اورتون اولین بازی او در هشت ماه گذشته بوده که در آن هیچ مشکل جسمانی نداشته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سسک فابرگاس که ماه گذشته با قراردادی ۳۰ میلیون پوندی از بارسلونا به چلسی ملحق شد،‌ پیروزی ۶ بر ۳ تیمش در خانه اورتون در هفته سوم لیگ برتر انگلیس را اولین بازی‌ بدون دردش در هشت ماه گذشته دانست.

فابرگاس که در این بازی پاس گل اول را در ثانیه سی‌ام به دیه‌گو کاستا داد و در کل نمایش تحسین‌برانگیزی را در ورزشگاه گودیسون پارک ارائه کرد، مدت زیادی است که از مشکل فتخ ورزشی رنج می‌برد.

ستاره پیشین بارسلونا در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است: این بازی بعد از هشت ماه اولین بازی بود که در آن فتخ ورزشی مرا آزار نداد. از حالا به بعد می‌توانم بدون هیچ دغدغه‌ای ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشته باشم.

فابرگاس فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی بارسلونا در کورس قهرمانی لالیگا بود هرچند که تیمش در نهایت در این کورس به روخی‌بلانکو باخت و دستش از همه جام‌ها کوتاه ماند.

او در ابتدای فصل جدید لیگ برتر هم در هر سه بازی چلسی برای این تیم نقش پررنگی ایفا کرده و یکی از عامل اصلی ثبت سه پیروزی متوالی در کارنامه مردان ژوزه مورینیو بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.