مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ما پیش از این همکاری‌های لازم را با فدراسیون فوتبال انجام دادیم اما از سوی آنها همکاری ندیدیم.
منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه چرا در خصوص مرتضی پورعلی گنجی با تیم امید همکاری نشد، عنوان کرد: واقعیت این است اگر به سابقه ما نگاه کنید همیشه همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی انجام داده‌ایم اما در نهایت از این موضوع ضربه خوردیم و علاوه بر آن از سوی فدراسیون فوتبال حمایت هم نشدیم.

وی افزود: سال گذشته ۳ بازیکن تاثیرگذارمان را در رقابت تنگاتنگ قهرمانی به تیم امید دادیم که متاسفانه دو نفر از بازیکنان مصدوم به تیم برگشتند. از سوی دیگر ما ۳ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و تقاضا کردیم یکی دو بازی ما را تغییر دهند که این اتفاق هم رخ نداد و ما در آن برهه قهرمانی را از دست دادیم نه بازی آخر مقابل سپاهان. البته لیگ در مقاطعی تعطیل شد اما در نهایت ۲،۳ بازی ما پشت سر هم و به صورت فشرده انجام شد که فکر می‌کنم ما در ۳ بازی ۶ امتیاز از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه دوست نداریم از یک سوراخ دو بار گزیده شویم، تصریح کرد: سال گذشته خیلی از باشگاه‌ها اعلام کردند که بازیکنانشان را به تیم امید می‌دهند و ما هم همین کار را انجام دادیم اما خیلی از باشگاه‌ها بازیکنانشان را از پای پرواز برگرداندند و اجازه همراهی با تیم امید را ندادند. ما هم نمی‌خواهیم امسال از این موضوع متضرر شویم.

قنبرزاده با اشاره به صحبت‌های هومن افاضلی که اعلام کرده برخی از بازیکنان حال حاضر تیم امید نمی‌توانند در مرحله نهایی المپیک تیم را همراهی کنند، گفت: حضور مرتضی پورعلی گنجی از نظر فنی نیز تایید نمی‌شود و این موضوع را خود آقای افاضلی که مدیر فنی تیم است تایید می‌کند. ما باید بازیکنانی را با خود داشته باشیم که بتوانند در المپیک حضور داشته باشند و اکنون جای سوال است که چرا بازیکنی مثل پورعلی گنجی و برخی دیگر را با خود به مسابقات آسیایی می‌برند و موقعیت را از بازیکنان جوان‌تر که می‌توانند پایه‌های خوبی برای تیم امید باشند، می‌گیرند. ما خودمان شعار می‌دهیم که فوتبال پایه‌ای درست کنیم و آینده‌نگری داشته باشیم اما این اشکالات نیز در کار ما وجود دارد.

وی تاکید کرد: اکنون می‌خواهم بدانم اگر پورعلی گنجی به اردوی تیم امید در چین برود چه کاری می‌خواهد انجام دهد؟ او اکنون در بطن مسابقات لیگ است و به صورت ثابت برای نفت بازی می‌کند و به نظرم در لیگ می‌تواند بهتر، آماده و پخته شود. اکنون بازیکنانی که به تیم امید دعوت شده‌اند و همراه تیم هستند یا در لیگ برتر حضور ندارند یا به صورت ثابت در تیمشان بازی نمی‌کنند اما ما بازی حساسی با گسترش فولاد داریم و بعد از آن هم باید با استقلال مصاف دهیم که حضور بازیکنی مانند پورعلی گنجی برای ما لازم است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان این جمله که این باشگاه همیشه نهایت همکاری را با فدراسیون انجام داده اما از طرف مقابل همکاری ندیده است گفت: اینکه می‌گوییم حضور پورعلی گنجی از نظر فنی درست نیست صحبت باشگاه نفت نیست و این از نظر مدیر فنی تیم امید بوده است. آقای افاضلی اعلام کرد که آنها با اصرار مسئولان از بازیکنان زیر ۲۳ سال استفاده می‌کنند و به نظرم مسئولان نیز باید نظر فنی مسئولان خودشان را بشنوند. پورعلی گنجی می‌تواند در لیگ بهتر آماده شود و ما در شروع مسابقات تیم امید در اینچئون او را به مسئولان تیم امید می‌دهیم تا بتوانند از این بازیکن به خوبی استفاده کنند.

قنبرزاده یادآور شد: اکنون پورعلی گنجی تنها هافبک ماست چرا که عزتی مصدوم است و همچنان جانشینی جز پورعلی گنجی ندارد. ما ۲،۳ بازیکن خود را نیز به تیم جوانان داده‌ایم و اکنون یک بازیکنمان نیز در اردوی تیم امید حضور دارد و اگر پورعلی گنجی را هم بدهیم تیممان خالی از بازیکن می‌شود. حضور بازیکنان ما در تیم‌های ملی فقط مصدومیت و فیزیوتراپی برای باشگاه نفت دارد و چیز دیگری حاصل نمی‌شود.

وی با انتقاد از صحبت‌هایی گه در چند روز گذشته شده است گفت: بحثی که به راه افتاد و برای ما چندان جالب نبود در خصوص محرومیت بازیکن یا اعلام نتیجه ۳ بر صفر به ضرر تیم ما بود. می‌خواهم بدانم آیا تیم‌های خارجی هم که بازیکنانشان را به تیم امید نداده‌اند می‌توانند چنین برخوردی با آنها انجام دهند؟ این مسائلی که عنوان می‌شود در قانون آمده و ما نیز به قانون احترام می‌گذاریم اما چنین قانونی فقط برای فیفا دی است و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم نمی‌تواند بند فیفا را تغییر دهد.

وی ادامه داد: اکنون یکی از بازیکنانمان را به تیم امید داده‌ایم و همانطور که گفتم ۲،۳ بازیکنانمان نیز در تیم جوانان حضور دارند و از متولیان می‌خواهم که با ما همکاری کنند تا پورعلی گنجی دو بازی پیش‌رو را انجام دهد و شاید تا آن موقع عزتی نیز مصدومیتش برطرف شده و به ترکیب ما اضافه شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.