مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کی‌روش یک ایران را به دنبال خودش کشیده در حالی که در ایران مربیان بهتر از او داریم.
بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صدرنشینی استقلال در لیگ برتر، شایعه قهر کامران صاحب‌پناه و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: این روزها صحبت از قهرمانی استقلال می‌شود. نظرتان چیست؟

از الان نمی‌توانیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم چون تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقیمانده و همه تیم‌ها در تلاش هستند تا شرایط خودشان را بهتر کنند. ما باید به روند خوب‌مان ادامه داده و اجازه ندهیم که نوار پیروزی‌های‌مان پاره شود.

* تسنیم: مقداد نجف‌نژاد عضو هیئت مدیره استقلال مدعی شده که استقلال در فصل جاری رکورد می‌زند و با امتیازات زیاد قهرمان لیگ خواهد شد؟

امیدوارم حدس نجف‌نژاد درست باشد و آن چیزی اتفاق بیفتد که او حدس زده است.

* تسنیم: برخی‌ها اعتقاد دارند که حضور شما در استقلال باعث شده که اگر اختلافی هم در تیم باشد به بیرون درز پیدا نکند تا تیم در آرامش کارش را انجام دهد.

من به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم اما سعی کرده‌ام حضور مرتب و منظمی در باشگاه داشته باشم. ضمن اینکه همکاران ما در باشگاه و همچنین هیئت مدیره این همبستگی را ایجاد کرده‌اند. ما یک تیم هستیم و تنها من در باشگاه باعث موفقیت تیم نبودم. اگر بخواهم تنها از خودم حرف بزنم کار درستی انجام نداده‌ام. همه از اعضای محترم هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان در این مسئله دخیل بوده‌اند.

* تسنیم: شایعه شده کامران صاحب‌پناه از باشگاه استقلال قهر کرده و در جلسه روز گذشته شرکت نکرده است.

او نیاز به مسافرت داشت و به همین دلیل در جلسه روز گذشته شرکت نکرد. مگر صاحب‌پناه خانواده ندارد؟ می‌دانم چه کسانی این شایعات را درست می‌کنند اما شایعه‌سازان بدانند که او قهر نکرده و به مسافرت رفته است. اشکالی ندارد، آنها هر کاری دل‌شان خواست انجام دهند، ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

* تسنیم: چه شد که روز گذشته در جلسه هیئت مدیره از امیر قلعه‌نویی تقدیر کردید؟

او به عنوان سرمربی در تیم زحمت می‌کشد و جا داشت که از او تقدیر می‌کردیم. نه تنها از او، بلکه از آقای نظری جویباری و اعضای هیئت مدیره نیز تقدیر کردیم. ضمن اینکه در آینده از قلعه‌نویی تقدیر کتبی نیز به عمل می‌آوریم.



* تسنیم: استقلال پنج‌شنبه باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. با توجه به اینکه این تیم تاکنون تجربه میزبانی از تیم‌های بزرگ را نداشته‌اند، نگران میزبانی آنها نیستید؟

نه، نگران نیستم. مسجد سلیمان مردم خوبی دارد و به آنها احترام می‌گذاریم. در همه جا دنیا بازی برگزار می‌کنند و قطعا روز پنج‌شنبه تیم نفت مسجد سلیمان از میزبانی خود بهره خواهد برد.

* تسنیم: در مورد داستان تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید چرا مسئله تمدید قرارداد او طول کشیده است؟

نمی‌دانم چرا طول کشیده اما به اعتقاد من او یک «ایران» را دنبال خود می‌کشد، در صورتی که این کار اشتباه است. در ایران نه تنها مربیان کمتر از کی‌روش نداریم، بلکه بهتر از او داریم. به جای این همه هزینه برای کی‌روش می‌توانیم چند مربی از داخل کشور به خارج از کشور بفرستیم تا در کنار مربیان طراز اول دنیا تجربه کسب کنند.

* تسنیم: و نظرتان درباره بحث حق پخش تلویزیونی؟

صدا و سیما در این زمینه باید کمک کند چون باشگاه‌ها در مضیقه هستند. از آقای ضرغامی انتظار دارم که به مسئله حق پخش توجه کند. اگر تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و یا تراکتورسازی به لحاظ امکانات و سرمایه ضعیف باشند، عملکرد ضعیفی هم خواهند داشت و مردم کمتر علاقمند به حضور در ورزشگاه‌ها خواهند بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )