مهاجم جوان پرسپولیس در ترکیب اصلی سرخپوشان جایگاه خوبی برای خود دست و پا کرده و در این هفته یک گل زیبا وارد دروازه صبا کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی نام مهاجم جوان و ۲۲ ساله پرسپولیس است که از بوشهر به جمع یاران پرسپولیس اضافه شده و تا به حال ۲ گل و یک پاس گل را در کارنامه اش به ثبت رسانده است. 

طارمی در مورد شرایط اخیر پرسپولیس و برد مقابل صبا به خبرآنلاین گفت: در این هفته توانستیم نمایش بسیار خوبی مقابل حریف مان داشته باشیم و در هر دو نیمه، برتر از صبا بودیم. بازی در خانه حریف سخت است اما خوشبختانه با دست پر به تهران برگشتیم. 

این بازیکن جوان و جنوبی ادامه داد: با این برد، امیدواریم که تیم مان از بحران خارج شده باشد. پرسپولیس یک تیم بزرگ است که باید به زودی جایگاهش در جدول لیگ را پیدا کند. ما می خواهیم پرسپولیس را به صدر جدول برسانیم و سپس قهرمانی نیم فصل اول را از آن خود کنیم. با همین روند پیش برویم، پرسپولیس قهرمان نیم فصل خواهد شد. 

از طارمی در مورد گل زیبایی که در دقیقه ۶۰ بازی با صبای قم به ثمر رساند پرسیدیم که گفت: این گل از روی یک کار گروهی و تمرین شده به دست آمد. در نیمه اول، ۴، ۵ بار سعی کردیم از کناره ها حرکت کرده و با پاس عرضی و شوتزنی پشت محوطه جریمه به گل برسیم اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم، امید عالیشاه این حرکت را دوباره شروع کرد و به من پاس داد که بدون تعلل به توپ ضربه زدم و خدا را شکر که توپم به گل بدل شد. این گل حتی یک درصد هم شانسی نبود. کاملا روی برنامه به گل رسیدیم و البته من هم قبلا سابقه به ثمررساندن گل های این چنینی را داشتم. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )