مارکو اوکتاویو اسامی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی ب ساحلی را برای دیدار دوستانه با تیم ساحلی تایلند اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند، به منظور برگزاری یک کمپ تمرینی و انجام دیدار دوستانه با تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و یک تیم باشگاهی به کشورمان سفر خواهد کرد.

بر همین اساس تیم ملی ساحلی تایلند اولین دیدار تدارکاتی خود را برابر تیم ملی بزرگسالان روز یکشنبه ۱۶ شهریورماه برگزار خواهد کرد. همچنین هفدهم شهریورماه به مصاف تیم ملی ب ساحلی می رود و در آخرین دیدار تدارکاتی خود را برابر تیم گلساپوش یزد انجام خواهد داد.

این مسابقات از ۱۶ شهریورماه به مدت سه روز با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد برگزار می شود.

ساعات برگزاری این مسابقات متعاقبا اعلام می شود.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره ای جهان که از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه در دبی برگزار می شود، آماده می کند.

از سوی سرمربی تیم ملی ساحلی، ۱۲ بازیکن جهت دیدار دوستانه با تیم ملی ساحلی تایلند دعوت شد. نفرات دعوت شده باید عصر روز شنبه ۱۵ شهریور در یزد حضور داشته باشند.

اسامی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان:

حسن عبداللهی ، محمد احمدزاده، سعید رحمتی از خزر رودسر - علی نادری ، مسلم مسیگر ، امیرحسین اکبری ، مصطفی کیانی از پارس جنوبی - فرید بلوکباشی از قوی سپیدانزلی - شهریار مژده از یاران اصفهان - مهدی حسنی از تاک تیران - حمید بهزادپور و محمدعلی مختاری از گلساپوش یزد

همچنین  ۱۲بازیکن تیم ملی ب ساحلی برای برگزاری دیدار دوستانه که روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه در یزد برگزار شود از سوی اوکتاویو اعلام شد. بازیکنان دعوت شده باید عصر روز یکشنبه ۱۶ شهریورماه در یزد خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان تیم ملی ب ساحلی:

محمدرضا حاجی پور و آرش کرمی از پارس جنوبی- علی علی گلی از قوی سپیدانزلی - محمد مرادی ، علی درویشی متولی ، علی حامدی ، محمدعلی صادقی از فائزکاران - محمود علیجانی زاده از شهرداری نوین تبریز ، فاروق پسنده از شهرداری بندرعباس - عباس رضایی و حمیدرضا دهقانی از گلساپوش یزد و سید سینا حسینی از لسمان مروارید

خروج بازیکنان تیم ملی بزرگسالان ۱۷ شهریورماه و خروج بازیکنان تیم ملی ب ساحلی ۱۸ شهریورماه از یزد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.