کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا در دو هفته اخیر مقابل تیم‌های میلیاردی شکست خورد، چون زورمان به آنها نرسید.
محسن بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست ۲ بر صفر صبای قم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم اما به خاطر اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم. متأسفانه گل اول پرسپولیس خیلی زود و از روی اشتباه من به ثمر رسید.

وی افزود: در ادامه بازی، بازیکنان پرسپولیس مدام خود را به زمین می‌انداختند و وقت بازی را تلف می‌کردند. نمی‌دانم آنها مشکل بدنی داشتند یا نه اما این کار پرسپولیسی‌ها مرا یاد بازی‌های تیم ملی بحرین انداخت!

کاپیتان تیم فوتبال صبا در مورد اختلاف پیروز قربانی و برخی از بازیکنان صبا با صمد مرفاوی عنوان کرد: اختلافی بین بازیکنان و مرفاوی ندیده‌ام. همه چیز در تیم صبا خوب پیش می‌رود و بازیکنان و مربیان با یکدیگر رفاقت دارند. نمی‌دانم بین مرفاوی و قربانی چه صحبت‌هایی رد و بدل شده اما مجموعه تیم به دنبال این است که با رفاقت بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

بیات با اشاره به دیدار روز جمعه صبای قم مقابل راه‌آهن تصریح کرد: تیم راه‌آهن مثل صبا در هفته ششم شکست خورده و در زمین خود به دنبال سه امتیاز است. ما هم برای جبران دو شکست اخیر مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس به دیدار مقابل راه‌آهن خواهیم رفت.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه صبا در ادامه مسابقات لیگ نتایج خوبی بگیرد، گفت: تیم صبا همیشه بین ۹ تیم بالای جدول قرار گرفته است. هدف‌گذاری ما در این فصل هم این است که بتوانیم در جمع شش تیم برتر لیگ قرار بگیریم.

هافبک تیم فوتبال صبای هم خاطر نشان کرد: صبا در دو هفته اخیر مقابل تیم‌های میلیاردی شکست خورد، چون زورمان به آنها نرسید. این تیم‌ها شاید عنوان کنند که ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان خرج کرده‌اند اما در واقع آنها بالای ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند. این در حالی است که تیمی مانند صبا تنها شش میلیارد تومان هزینه داشته است.

بیات در پایان تصریح کرد: وقتی تیم‌های مانند سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی هزینه‌های میلیاردی می‌کنند، معلوم است که بازیکنان به سمت این تیم‌ها می‌روند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )