آخرین تمرین فوتبال استقلال جهت دیدار مقابل پیکان عصر امروز (شنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار فردا (یکشنبه) مقابل پیکان در چارچوب مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در تمرین امروز تنها بازیکنان اصلی که در لیست ۲۱ نفره استقلال برای فصل جاری جای دارند، حضور داشتند و خبری از بازیکنان جوان و امید نبود.

* جواد زرینچه، دستیار اول امیر قلعه‌نویی به همراه منصور پورحیدری، رضا رجبی با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود. 

* تمرین امروز آبی‌پوشان حدود ۲۰ تماشاگر داشت که بیشتر صحبت آنها در خصوص تقابل استقلال با پیکان و یاران مهدی رحمتی بود. تعدادی از آنها اعتقاد داشتند که امیر قلعه‌نویی استاد رحمتی بوده و این دروازه‌بان باید پیش از آغاز بازی به سمت سرمربی استقلال آمده و از او رخصت بگیرد.

* تمرین آبی‌پوشان در یک فضای شاد برگزار شد و بیشتر بازیکنان سرحال بودند. محور تمرین آبی‌پوشان شوت به دروازه و چهارچوب‌شناسی بود. 

* در بخش چهارچوب‌شناسی که امیر قلعه‌نویی نظاره‌گر آن بود، محسن فروزان دروازه‌بان استقلال برای بازیکنان کری می‌خواند که نمی‌توانند به او گل بزنند اما هر بار که محمد قاضی و آرش برهانی موفق به گلزنی می‌شدند سربه‌سر دروازه‌بان استقلال می‌گذاشتند. در بخش دیگر امیر قلعه‌نویی توپ را برای بازیکنان در مسیر مناسب قرار می‌داد تا آنها بتوانند از ضربات سر استفاده کنند.

* میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در تمرین آبی‌پوشان غایب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.