مدیرعامل باشگاه میثاق تهران گفت: با مربی خوب و بادانشی چون رضا لک طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که حتما فصل خوبی را سپری کنیم، همیشه از میثاق این توقع هست که جزو مدعیان باشد.
حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: از روز گذشته (جمعه) کار را رسما در باشگاه میثاق شروع کردیم. کارها طبق برنامه قبلی پیش می‌رود، با بازیکنانی که قرارداد دو ساله داشتند، صحبت شده و برای این فصل توافق صورت گرفته، قرار است چند بازیکن جدید هم جذب کنیم، دو تا لیگ برتری و دو لیگ یکی. اسم این بازیکنان را رضا لک به باشگاه داده و قرار است با آنها توافق شود.

وی در پاسخ به این سوال که می‌توان میثاق را جزو مدعیان دانست یا خیر، تصریح کرد: تیم ما کارش را دیر آغاز کرده‌، البته شرایط اکثر تیم‌ها همین‌طور هست و خیلی‌ها کارشان را تازه شروع کرده‌اند. به هر حال چاره‌ای نیست و ما با مربی خوب و بادانشی چون رضا لک طوری برنامه‌ریزی خواهیم کرد که حتما فصل خوبی را سپری کنیم. همیشه از میثاق این توقع هست که جزو مدعیان باشد و رضا لک هم همین نظر را دارد و باشگاه هم در همین راستا حرکت می‌کند. ما پتانسیل سال قبل‌مان را حفظ کرده‌ایم و امیدوار هستیم.

 

خبیری با اشاره به کادرفنی سال گذشته میثاق، گفت: جا دارد از محمود خوراکچی تشکر کنم. او از بهترین مربیان ایران است که تیم خوبی را دور هم جمع کرد. ما اسکلت تیم سال گذشته را حفظ خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.