مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما می‌دانستیم عملکرد خوبی در فصل جاری خواهیم داشت اما خیلی‌ها این طور فکر نمی‌کنند.
ساسان انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌، در مورد وضعیت فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر گفت: خدا را شکر با ۳ پیروزی که در ۳ مسابقه اخیر به دست آوردیم وضعیت بسیار خوبی داریم. اعتماد به نفس ما بالا رفته و برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان سفر می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش بتواند در هفته‌های ابتدایی با وجود مشکلاتی که دارد اینقدر خوب عمل کند، اظهار داشت: ما این فکر را می‌کردیم اما خیلی‌های دیگر چنین تصوری را نداشتند. با پتانسیلی که داریم و تفکرات دراگان اسکوچیچ به همراه حمایت هواداران می‌توانیم به موفقیت برسیم.

مهاجم فولاد خوزستان در مورد عملکردش در فصل جاری تصریح کرد: من تمام تلاشم را انجام دادم تا خواسته‌های اسکوچیچ را در زمین پیاده کنم. به هر حال من نمی‌توانم در مورد عملکردم صحبتی انجام دهم و باید سرمربی در این ارتباط نظر بدهد.

انصاری با اشاره به ارتباط خوب بازیکنان با کادر فنی یادآور شد: پارسال حسین فرکی هدایت ما را بر عهده داشت و جا دارد از او تشکر کنم. چرا که رابطه خوبی بین بازیکنان و کادر فنی بود. امسال هم اسکوچیچ همین شرایط را فراهم کرده است. یکی از عواملی که باعث شده بازیکنان روحیه بسیار خوبی داشته باشند همین ارتباط خوب با کادر فنی است.

وی در مورد شرایط ورزشگاه تختی عنوان کرد: ورزشگاه تختی بهتر از چمن غدیر اهواز بود اما این ورزشگاه هم می‌تواند بهتر شود. امیدوارم کیفیت زمین ورزشگاه غدیر و تختی بهبود پیدا کند. ما تیمی هستیم که فوتبال را روی زمین بازی می‌کنیم و نیاز به یک زمین هموار داریم.

انصاری در مورد دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست که شخصیت بالایی دارد. این تیم از حضور یک مربی با دانش بهره می‌برد. ما فولادی‌ها هم مرد روزهای سخت هستیم و می‌خواهیم در این دیدار دست پر به خانه بازگردیم.

مهاجم فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا این تیم در اصفهان خوب نتیجه نمی‌گیرد، عنوان کرد: به هر حال بازی با سپاهان آن هم در اصفهان کار سختی است. البته ما قبلا مقابل این تیم در اصفهان پیروز شدیم اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم این بار هم بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان اظهار داشت: از هواداران خوب فولاد خوزستان که در این مدت از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این وضعیت در روزهای آینده ادامه داشته باشد و بتوانیم با کسب نتایج خوب امسال هم به جایگاه واقعی فولاد خوزستان دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.