هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: گلی که به پرسپولیس زدم هم برای خودم و هم برای هواداران ملوان شیرین بود.
محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی ۲ بر یک ملوان بندرانزلی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم برای پیروزی به زمین آمده بودند، چون تساوی به درد هیچکدام از آنها نمی‌خورد. ما مقابل تماشاگران خود بازی می‌کردیم و با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده بودیم، آنها انتظاری جز پیروزی از ما نداشتند که خوشبختانه با یک بازی خوب به هدف‌مان رسیدیم.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس با تمام وجود به میدان آمده بود»، تصریح کرد: دیدار با پرسپولیس برای ملوان حیثیتی بود، چون هواداران ما می‌خواستند مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم. این برد به ملوان کمک خواهد کرد تا مقابل راه‌آهن و همچنین هفته‌های آینده راحت‌تر بازی کند.

«پرسپولیس را نباید با این شکست آنالیز کنیم»، یوسفی با بیان این جمله افزود: پرسپولیس تیم خوبی است و مطمئن باشید هفته‌های آینده بهتر می‌شود.

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، عنوان کرد: این گل حاصل تلاش همه بازیکنان بود. قبل از گل، سعید یوسف‌زاده حرکت خوبی انجام داد که منجر به گلزنی من شد. گلی که به پرسپولیس زدم هم برای خودم و هم برای هواداران ملوان شیرین بود.

یوسفی درباره نشان عدد ۴ پس از گلی که به پرسپولیس زد، به تسنیم گفت: در دربی‌هایی که برای استقلال بازی کردم، موقعیت‌هایی داشتم که نتوانستم گل بزنم، به همین خاطر روز چهارشنبه خواستم با نشان دادن عدد ۴ برای پرسپولیسی‌ها کری بخوانم و خوشحالی‌ام را با هواداران استقلال تقسیم کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )