سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان فرهنگ برد و باخت را دارد و نه داور را متهم می‌کنیم و نه ادعای برد داریم.
رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار روز گذشته (سه‌شنبه) سپاهان مقابل نفت تهران که با شکست ۳ بر صفر این تیم همراه بود، عنوان کرد: باخت هم قسمتی از فوتبال است و همانطور که پیروز می‌شوید یک روز هم باید شکست بخورید. باختیم و هیچ ادعایی هم مبنی بر خوب بودن نداریم، چراکه تیم نفت بهتر از ما بود.

وی افزود: سپاهان فرهنگ برد و باخت را دارد و اکنون نیز نه داور را متهم می‌کنیم و نه ادعای برد داریم. نفت خیلی بهتر کار کرد و توانست پیروز شود و باید این برد را به آنها تبریک بگویم.

سرپرست تیم سپاهان درباره اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار که همراه با درگیری خلعتبری با یکی از هواداران بود، گفت: درگیری خاصی پیش نیامد و هواداری که از اصفهان آمده، خسته راه و گرما است و بعضی مواقع نمی‌تواند خودش را کنترل کند. به هواداران‌مان حق اعتراض کردن می‌دهیم اما آنها حق توهین با بازیکنان را ندارند.

خوروش تأکید کرد: وقتی چنین مشکلاتی به وجود می‌آید و هوادار به بازیکن ما توهین می‌کند، آن لحظه مصداق بارز پنبه و آتش است و بازیکن هم به دلیل ناراحتی از شکست و خستگی نمی‌تواند خودش را کنترل کند. هوادار نباید به بازیکن توهین کند و بازیکن هم باید در چنین شرایطی کنترل شده‌تر برخورد کند تا حاشیه‌ای به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این سؤال که باشگاه سپاهان برخوردی با خلعتبری خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: خلعتبری مقصر نیست که بخواهیم با او برخورد کنیم و هواداری که توهین می‌کند مقصر است.

خوروش درباره دیدار هفته آینده تیمش با فولاد گفت: بازی سختی در اصفهان خواهیم داشت و سعی می‌کنیم ناکامی‌مان در بازی با نفت را در این بازی جبران کنیم. شاید نداشتن شجاع خلیل‌زاده روی تیم ما اثر بگذارد اما در این بازی از امتیاز میزبانی هم بهره می‌بریم و امیدوارم به برتری برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.