هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: برد استقلال از قیچی‌برگردانی که به سایپا زدم مهم‌تر بود.
جاسم‌کرار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص بازی روز گذشته استقلال مقابل سایپا گفت: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم برتر میدان بودیم. حریف هم خوب بازی می‌کرد و دو بار از ما جلو افتاد اما این برد در دقایق پایانی نشان داد که تیم ما تا لحظات آخر مصمم و مدعی برای کسب ۳ امتیاز است.

کرار در خصوص گلی که به ثمر رساند گفت: به نظرم ۳ امتیاز بازی مهمتر از قیچی‌برگردان و اینگونه حرف‌ها است. در بازی اول هم می‌خواستم بهترین عملکرد را داشته باشم و خوشبختانه گل زدم. همینکه تیم ما توانست به برتری برسد خدا را شکر می‌کنم.

وی در ادامه درخصوص دیدارهای آینده استقلال مقابل پیکان و اینکه آیا آبی‌پوشان می‌توانند مدعی باشند گفت: قطعا همینطور است، استقلال امسال مدعی قهرمانی است و من هم سعی می‌کنم بهتر از این باشم. مهم این است که همه بازیکنان تیم بتوانند به استقلال کمک کنند و قلعه‌نویی هم نشان داده مثل همیشه کارش را خوب انجام می‌دهد و او در این هفته‌ها به من روحیه داد.

وی تاکید کرد: من به استقلال آمدم تا به حواشی کاری نداشته باشم و خوشبختانه از روندم راضی هستم ولی مطمئن باشید می‌توانم بهتر از این بازی کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )