سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا علیرغم پیروزی ناراحت است، گفت: شما یک روز جای ما روی نیمکت بنشینید تا ببینید که در هر دیدار فشار قبر را باید تحمل کنید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از نشست خبری در گفت‌وگویی دیگر با خبرنگاران درباره جابجایی پست چند بازیکن در ترکیب استقلال گفت: ما فقط هاشم بیک زاده را به دفاع وسط آوردیم و در طرف مقابل یعقوب کریمی را در دفاع چپ بازی دادیم. کریمی بعد از یک سال فوتبال بازی می‌کرد که ما از او کاملا رضایت داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از امیر حسین صادقی هم رضایت دارد عنوان کرد: لطفا سوال حاشیه‌ای نپرسید.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا هواداران این تیم استقبال خوبی از بازی‌های آبی‌پوشان نمی‌کنند، اظهار داشت: مطمئن باشید هواداران با ورزشگاه آشتی می‌کنند. چند هفته که بگذرد همه به استادیوم می‌آیند هواداران استقلال حتی در دسته ۳ هم ما را تنها نگذاشتند. مطمئن هستم که هفته به هفته بازی‌های استقلال شلوغ می‌شود.

قلعه‌نویی ضمن تاکید بر این مسئله که تیمش ۲،۳ روز در هفته تمرین ضربات ایستگاهی انجام می‌دهد درباره اینکه چرا بی‌اخلاقی در فوتبال ما زیاد شده است، خاطرنشان کرد: لطفا راجع به فوتبال صحبت کنید. هر مسئله‌ای قطعا راهکار قانونی دارد اما اگر هدف شما از این سوال طرح مسائل فرهنگ‌سازی است خود شما رسانه‌ها نیز نباید چیزی که سندیت ندارد را بیان کنید. به این صورت خود شما هم یکی از آنهایی می‌شوید که بی‌اخلاقی را در فوتبال رواج می‌دهد.

وی در مورد اینکه چرا علیرغم پیروزی ناراحت است، تصریح کرد: شما یک روز جای ما روی نیمکت بنشینید تا ببینید که در هر دیدار فشار قبر را باید تحمل کنید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )