سرمربی استقلال گفت: برنامه ۹۰ حق ندارد از من چیزی در برنامه‌اش پخش کند یا حتی نام مرا ببرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیمش برابر سایپا که با پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌پوشان همراه بود عنوان کرد: ابتدا درگذشت مهدی نفر را تسلیت می‌گویم که جزو خبرنگاران صادق  ایران بود. همچنین باید درگذشت سیمین بهبهانی را که از شاعران بزرگ و بنام کشورمان بود را به همه تسلیت بگویم. ضمن اینکه امروز سالگرد ورود آزادگان به کشور است. اگر شرف و غیرتی داریم به خاطر امثال شهدا، آزادگان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: من مطالعه‌ای که در تاریخ انجام دادم فکر می‌کنم در ۴۰۰، ۵۰۰ سال گذشته در تنها جنگی که یک وجب از خاک کشورمان به دشمن نرسید ۸ سال دفاع مقدس بود. باز هم تاکید می‌کنم ما این امنیت و صداقتی که در جامعه داریم به برکت خون شهدا، ایثار ایثارگران و صبر جانبازان است.

قلعه‌نویی در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا خاطرنشان کرد: واقعیت این است که باید به تیم خودم تبریک بگویم. دو توپ روی دروازه ما آمد که دو گل خوردیم اما در عوض کرنرهای زیادی داشتیم، ۸،۹ موقعیت گل به دست آوردیم و چندین خطا گرفتیم که موفق شدیم روی این ضربات به گل برسیم. باید به استقلال تبریک بگویم که این فصل توانسته‌ایم هافبکی را بگیریم که در تاریخ فوتبال ایران بسیار بی‌نظیر است. به جرات باید بگویم بهترین هافبک دفاعی ایران را داریم که نام او امید ابراهیمی است.

وی ادامه داد: در جام جهانی در حق ابراهیمی جفا شد. او ثابت کرد که یکی از بهترین هافبک‌ دفاعی‌های تاریخ ایران است و توانایی‌های خود را به خوبی در بازی مقابل سایپا نشان داد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تیم حریف با ۳ دفاع مرکزی بازی می‌کرد اظهار داشت: در نیمه اول با سیستم ۲- ۴- ۴ بازی می‌کردیم که در نیمه دوم آن را به ۳-۳-۴ تغییر دادیم و توانستیم از میانه دفاع سایپا به خوبی استفاده کنیم. باید به آقای جلالی نیز تبریک بگویم که تیمش بسیار با برنامه و با تاکتیک بازی کرد. به بازیکنان و هوادارانمان‌ نیز تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه جنگیدند و هواداران نیز تیم را تشویق کردند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: استقلال دوباره همان تیم سال ۸۲، ۸۳ شده و بسیار خوب بازی می‌کنیم. در این بازی ۵ گل به ثمر رسید و در هفته‌ای که بازی‌ها بسیار کم گل بوده نتیجه خوبی کسب کردیم.

سرمربی استقلال با اشاره به اتفاقات برنامه ۹۰ و کارشناسی محمد فنایی درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: به هواداران استقلال بی‌احترامی شد و به سرپرست تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد در برنامه ۹۰ وقت ندادند تا از حق تیم دفاع کند. به بازیکنانم گفته‌ام که دیگر حق ندارند با دوربین ۹۰ صحبت کنند و حتی این برنامه حق ندارد که از من چیزی در برنامه‌اش پخش کند یا حتی نام مرا ببرد.

قلعه‌نویی با انتقاد شدید از فردوسی‌پور و برنامه نود افزود: ۲۰ دقیقه در خصوص بازی ما و مسائل داوری آن بحث شد اما دو دقیقه به سرپرست ما وقت ندادند. آقای فنایی که کارشناس داوری بود قبل از اینکه نوبت به بازی استقلال و سپاهان برسد خودش را به خوبی نشان داد و می‌خواست با گفتن قوانین زمینه را آماده کند.

وی یادآور شد: آقای فنایی! ما هم قانون را بلدیم و می‌دانیم که ماجرای خوردن توپ به دست و این مسائل چه چیزی است اما متاسفانه در برنامه ۹۰ اتفاقاتی افتاد که چندان خوشایند نبود. اگر قانون اجازه بدهد اجازه نمی‌دهیم که درباره بازی‌های استقلال در برنامه ۹۰ بخش‌های کارشناسی پخش شود و حداقل اجازه نمی‌دهم درباره خودم چیزی در این برنامه روی آنتن برود. اجازه نمی‌دهم که آقایان در برنامه‌شان اسمی از من بیاورند و حتی بخواهند مصاحبه‌ای را از من پخش کنند.

سرمربی استقلال عنوان کرد: اگر قانون اجازه بدهد از آقایان شکایت خواهم کرد چرا که به ما توهین شد و به هواداران استقلال ظلم کردند. پنالتی صددرصد ما را در برنامه‌شان اعلام نمی‌کنند اما اگر جای استقلال تیم دیگری بود آقای مرادی اعلام می‌کرد که صددرصد پنالتی است. تمام کارشناسان داوری این برنامه از قبل هماهنگ شده‌اند و حتی مسابقه‌های پیامکی آنها نیز برنامه‌ریزی شده است. سوالاتی که آقایان از خودشان در می‌آورند کارشناسی می‌شود و از قبل برای مسابقه‌هایشان برنامه دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۰ )