بدنساز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آرزویم کار کردن در کنار رسول خطیبی است و در جایگاه و شأن من نیست که بخواهم برای تراکتورسازی و خطیبی کلاس بگذارم.


"سعید آلوسی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص بحث مطرح شده در رسانه ها مبنی بر استعفا از سمت بدنسازی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: بحث استعفا وجود نداشت و به دلیل مشکلات شخصی و شرایط شغلی خود، با آقا رسول صحبت کردم تا مدت اندکی به فعالیت های شخصی خود برسم و نمی دانم چرا این موضوع، به سرعت در رسانه ها پیچید.



وی افزود: نه بحث مالی در این بین وجود دارد و نه چیز دیگری؛ رسول خطیبی پاک ترین آدمی است که در جامعه ی فوتبال می شناسم و آرزویم کار کردن در کنار این مرد بزرگ است؛ در جایگاه و شأن من نیست که بخواهم برای تراکتورسازی و رسول خطیبی کلاس بگذارم.



آلوسی خاطرنشان کرد: رسول خطیبی در تیم ملی شاگرد خود من بود و از زمان حضور در ماشین سازی در کنار هم بودیم و در گسترش فولاد نیز با هم کار می کردیم و علی رغم پیشنهادهای مالی که از تیم های تهرانی داشتم، اما به دلیل دوستی که با آقا رسول داشتم، به تراکتور آمدم.



وی گفت: من خودم از خانواده ی سپاهی و شهدا هستم و به خاطر همین موضوع، به تراکتورسازی آمده ام تا در کنار رسول خطیبی، این تیم مردمی را سرافراز کنیم.



بدنساز تراکتورسازی تبریز تأکید کرد: اگر من با کار کردن در تراکتور مشکل داشتم، مسئولیت بدنسازی تیم را بر عهده نمی گرفتم؛ مربی حرفه ای هستم و به دنبال پیشرفت و کسب نتیجه در کنار تیم تراکتورسازی هستیم و از مطرح شدن موضوع استعفا، بسیار ناراحت هستم.



وی درخصوص وضعیت آماده سازی بازیکنان در آستانه ی شروع لیگ چهاردهم گفت: وضعیت جسمانی بچه ها بسیار خوب است و در این چند سال، تیمی به این سر زندگی و شادابی در اختیار نداشتم و کم کم آیتم های سرعتی را برای بازیکنان در تمرینات در نظر گرفته ایم و امیدوارم با شروع لیگ برتر و شروع رقابت های آسیایی، مشکلی بابت وضعیت بدنی در بازیکنان دیده نشود.



آلوسی درباره ی وضعیت آمادگی بازیکنانی که دیرتر از سایرین به جمع تراکتورسازان ملحق شده اند نیز گفت: در جلسه ای که دو روز قبل با آقای خطیبی داشتیم، قرار شد نقاط ضعف این بازیکنان شناسایی و تقویت شود و من به آقا رسول قول دادم که تا دو هفته ی دیگر، این بازیکنان به شرایط ایده آل بدنی برسند.



وی در پایان خطاب به هواداران پرشور تراکتورسازی گفت: از همه ی هواداران تراکتوری خواهش می کنم که فردا ورزشگاه را پر کنند، زیرا که این تیم با سرمربی بومی و بسیار پاک خود، نیاز زیادی به حمایت های مردمی دارد و امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.