سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: چرا سازمان لیگ اسامی بازیکنان سرباز را امروز و در آستانه آغاز لیگ اعلام کرد؟
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که گفته می‌شود ۲۱ بازیکن به نام‌های حسین ماهینی، آرش افشین، علی حمودی، علیرضا حقیقی، بختیار رحمانی، میلاد غریبی، سعید حلافی، میلاد مدیرروستا، محمد جواد شفیع‌زاده، مهدی چاه‌کوتاه‌زاده، ابراهیم صالحی، محمد معاوی، عباس عسگری، حسن معادی، عقیل عبدالخانی، علی کعبی، منصور عظیمی، ابراهیم صالحی، امین جهان‌مهر، حسین خلاقی و شهاب کرمی به دلیل اینکه دوران خدمت سربازی را نگذرانده‌اند از حضور در مسابقات فصل پیش روی لیگ برتر محروم هستند، باشگاه‌ها از جمله فولاد خوزستان که بیشترین بازیکن را در فهرست منتشره دارد تاکید می‌کنند سازمان لیگ هنوز به صورت رسمی چیزی به آنها اعلام نکرده است.

حسین ابن‌قاسم سرپرست سرخ‌پوشان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این باره اظهار داشت: امروز از سازمان لیگ تلفنی با ما تماس گرفتند و عنوان کردند ۴ بازیکن فولاد نمی‌توانند در بازی مقابل تراکتورسازی به میدان بروند. 

وی افزود: وقتی درباره ابلاغ سازمان لیگ از باشگاه سوال کردم گفته شد هیچ نامه‌ای از سازمان لیگ به دست باشگاه نرسیده و وقتی دوباره این موضوع را به سازمان لیگ منعکس کردم، فهرست ۲۱ بازیکنی که مشکل نظام وظیفه دارند در برخی رسانه‌ها منتشر شد. 

سرپرست تیم فوتبال فولاد یادآور شد: چرا باید چنین موضوعی تنها ۲۴ ساعت قبل از بازی‌های لیگ اعلام شود؟ فولاد و بسیاری دیگر از تیم‌ها به شهرهای دیگر رفتند تا با حریفان خود بازی کنند آن وقت به یک باره چنین بحثی را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: بحث کارت پایان خدمت و معافیت بازیکنان دست چه کسی است که ۲۴ ساعت مانده به بازی چنین مجازاتی را در نظر می‌گیرند؟ مگر باشگاه‌ها در این میان مقصرند که ضربه بخورند؟

ابن قاسم تصریح کرد: همانند بحث قرارداد بازیکنان می‌توانستند این موضوع را هم یک ماه پیش اعلام کنند. چرا زودتر از این به فکر چنین مسئله‌ای نیفتادند؟ آیا غیر از این است که برخی باشگاه‌ها در این میان گوشه رینگ می‌افتند و اذیت می‌شوند؟

وی افزود: یک ماه پیش اعلام می‌کردند این بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند تا ما بازیکنان دیگری بگیریم. این معادله‌ای که سازمان لیگ نوشته را نمی‌توان به هیچ زبانی ترجمه کرد. چرا که در معادله سازمان لیگ، ۲ به اضافه ۲ برابر با ۵ می‌شود.

سرپرست فولاد تاکید کرد: این شرایط تمامی باشگاه‌ها را به تشنج کشانده است. تمامی باشگاه‌های ما سوار بر یک کشتی هستند که مشخص نیست ناخدای آن می‌خواهد به کدام سمت برود؟

ابن قاسم درباره احتمال بازی نکردن فولاد مقام تراکتورسازی تاکید کرد: ما واقعا از این تصمیم شوکه شده‌ایم و ضربه خورده‌ایم اما قطعا مقابل تراکتورسازی به میدان خواهیم رفت. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.