هافبک ساحل عاجی من‌سیتی قصد دارد همچنان در این تیم به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی توره، در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت: تا جای ممکن در منچسترسیتی خواهم ماند. از اینکه مجدداً به اردوی تیم ملحق شده‌ام خیلی خوشحالم. از اینکه بار دیگر در کنار مانوئل پیگیرینی که مربی فوق‌العاده‌ای، احساس خیلی خوبی دارم. همه خوشحالند و این مثبت است. فصل گذشته فصل خیلی خوبی بود. امسال هم فصل جالبی خواهد شد چون تیم‌های مدعی بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند.

وی در خصوص وضعیت خودش گفت: اوضاعم خوب است و اینکه بار دیگر در کنار تیم تمرین کردم، حس جالبی دارم. تاکنون پیش‌ فصل دشواری داشته‌ایم و متأسفانه تابستان سختی برای خانواده‌ام بود. وقتی شما برادر خود به خصوص برادر کوچکترتان را از دست می‌دهید شرایط خیلی برایتان دشوار می‌شود. همه ما در غم از دست دادن او خیلی ناراحت بودیم و باید برای انجام مراسم‌های مربوطه به ساحل عاج می‌رفتیم.

یحیی توره که فصل گذشته در ۳۵ بازی لیگ ۲۰ گل برای آبی‌های منچستر به ثمر رساند در پایان خاطرنشان کرد: برادرم عاشق فوتبال بود. زمانی که او در منچستر در بستر بیماری بود تمام بازی‌هایی که من در آن حضور داشتم را تماشا می‌کرد. بعد از هر بازی هم برای ملاقات برادرم به بیمارستان می‌رفتم. به هر حال فکر می‌کنم که باید تلاش کنیم تا با این واقعیت کنار بیاییم و به مرحله بعدی زندگی‌مان فکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.