کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آیا سازمان لیگ نمی‌توانست یک هفته زودتر این اسامی را اعلام کند؟
بختیار رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعلام اسمش به عنوان یکی از ۲۱ بازیکنی که حق حضور در لیگ برتر را تا تعیین وضعیت سربازی‌اش ندارد، گفت: من هم این مسئله را شنیده‌ام اما مشکل من و بازیکنان فولاد  فقط کم و کسری یکسری مدارک است که می‌توانیم این مدارک را به حوزه نظام وظیفه ارائه کنیم. شاید این نفرات فردا برای فولاد بازی کنند.

رحمانی در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده این بازیکنان نمی‌توانند برای تیم‌هایشان بازی کنند، گفت: چه بگویم؟ سازمان لیگ نمی‌توانست یک هفته پیش این اسامی را اعلام کند تا آنها فکری به حال خودشان بکنند؟! حداقل یک هفته زودتر می‌گفتند در تیم ما هم این نفرات زیاد هستند. من اصلا به دهکردی مدیرعامل باشگاه می‌گویم که اصلا در بازی با این شرایط شرکت نکند. کدام قانون می‌گوید که یک روز قبل از مسابقه اعلام کنند ۵ بازیکن ما حق حضور در میدان را ندارد؟اکثر بازیکنان فولاد از تیم ما جدا شده‌اند و این نفراتی هم که مانده‌اند اکنون با چنین مشکلی مواجه شده‌اند.

کاپیتان فولاد تصریح کرد: تیم ما به این بازیکنان نیاز دارد و این چند روز هم که به مناسبت عید فطر اداره‌ها تعطیل هستند و من شنبه مدارکم را به دست حوزه وظیفه ارایه می‌کنم از شانس ما هم این مشکل همزمان با تعطیلات شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.