دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان و مدافع تیم فوتبال استقلال آرزوهای مهمان کوچک برنامه ماه عسل را برآورده کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پیکان، برنامه ماه عسل امسال که از شبکه ٣ سیما پخش شد ، در روزهای پایانی میهمان ١٣ ساله ای داشت که تنها آرزوی او رهایی از محله ای بود که سالها در آن زندگی می کرد.

رضا در این باره گفت : در محله ما متاسفانه توزیع و استعمال مواد مخدر رایج است و در چند سال گذشته بسیاری از هم سن و سالان من در دام اعتیاد و یا توزیع آن گرفتار شدند و تنها آرزوی من این است که بتوانم به همراه خانواده ام از این محل نقل مکان کنم.

در حالی که تنها چند دقیقه از این برنامه گذشته بود ، اطلاع داده شد که سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده طی تماس با مسئولان برنامه آمادگی خود را برای به واقعیت تبدیل کردن آرزوی رضا کوچولو اعلام کردند و جهت نقل مکان ایشان به یکی از محلات خوشنام تهران مسکنی فراهم نمودند.

سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده نشان دادند همانطور که در میادین ورزشی جزو پیشتازان هستند در انجام امور خیر و خداپسندانه نیز بسیار سریع و به موقع عمل می نمایند. امیدواریم با افزایش این اقدامات خداپسندانه شاهد ریشه کن شدن فقر و فساد و همچنین حرکت بسوی داشتن یک جامعه پویا و عاری از هر گونه زشتی ها و کمبودها باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )