ستاره پیشین بارسلونا پس از ترک اتلتیکومینیه‌رو ممکن است بازی در لیگ فوتبال استرالیا را هم تجربه کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آلساندرو دل‌پیرو، کاپیتان پیشین تیم یوونتوس، رونالدینیو تا تبدیل شدن به دومین بازیکن مشهوری که در «اِی لیگ» استرالیا بازی کرده است، فاصله زیادی ندارد.

لو استیکا مدیر برنامه‌های ستاره پیشین تیم ملی برزیل و بارسلونا که در انتقال دل‌پیرو به لیگ استرالیا هم نقش داشت در خصوص احتمال پیوستن رونالدینیوی ۳۴ ساله به شبکه فاکس اسپورت گفت: تاکنون تماس‌ها برای ارائه پیشنهاد صورت گرفته و حالا این تیم‌های اِی لیگ هستند که باید شرایط خود را برای جذب رونالدینیو ارزیابی کنند.

وی افزود: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و این دقیقاً همان رویکردی است که ما باید نسبت به آینده رونالدینیو داشته باشیم. لیگ استرالیا می‌تواند چالش جدیدی برای او باشد. او این کشور و سبک زندگی مردم آن را دوست دارد، ضمن اینکه او در آنجا هواداران پرشماری دارد که برایش احترام قائل هستند. رونالدینیو در سراسر دنیا شناخته شده است.

گفته می‌شود که تیم ملبورن سیتی مشتری پر و پا قرص رونالدینیو است. این تیم همان تیمی است که به طور قرضی داوید ویا، مهاجم اسپانیایی پیشین بارسلونا را از تیم نیویورک سیتی آمریکا قرض گرفته است. اف سی سیدنی، تیمی که آلساندرو دل‌پیرو برای آن بازی می‌کرد هم تیم دیگری است که به جذب رونالدینیو تمایل دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.