سرمربی روخی‌بلانکو تاکید کرد موفقیت‌های فصول گذشته تیمش در لالیگا و رقابت‌های اروپایی تصادفی نبوده‌اند و مردان او حتی‌ می‌توانند موفقیت‌های بیشتری را در فصل آتی کسب کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه مدعی است که از موفقیت‌های اخیر تیمش همچون قهرمانی در لالیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا حیرت‌زده نشده چون آنها را نتیجه‌ای منطقی برای سختکوشی مردانش می‌داند.

سرمربی آرژانتینی قرمز و سفیدپوشان مادریدی که تیمش در ۴ فصل گذشته ۵ قهرمانی کسب کرد و در فصل گذشته به ۱۸ سال انتظار هواداران اتلتیکومادرید برای قهرمانی در لالیگا پایان داد، به نشریه آس اسپانیا گفت: موفقیت‌های فصل گذشته ما اتفاقی نبودند بلکه در نتیجه زحماتی که در باشگاه صورت گرفتند، رقم خوردند. ما اول لیگ اروپا را بردیم، بعد سوپرجام اروپا، پس از آن جام حذفی اسپانیا و سومی در لالیگا و در نهایت سال گذشته فاتح لالیگا شدیم و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.

سیمئونه با اشاره به اضافه شدن بازیکنانی مانند ماریو ماندزوکیچ، آنتوان گریزمان و یان اوبلاک به تیمش گفت دلیلی نمی‌بیند که اتلتیکومادرید همچون فصل گذشته نتواند با رئال مادرید و بارسلونا رقابت کند حتی اکنون که این تیم ستاره‌هایی مانند دیه‌گو کاستا، تیبا کورتوا و فلیپه لوئیز را از دست داده است.

وی افزود:از نظر فنی تیم در تمام ۴۰ روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. فلیپه لوئیز از جمع ما جدا شده است اما گی‌یرمه سیکوئیرا به جای او آمده است. تیبا کورتوا رفته است اما ما حالا میگل آنخل مویا و اوبلاک را داریم. در خط حمله هم دیه‌گو کاستا رفت و به جای او ماریو ماندزوکیچ آمده است. گریزمان هم به جمع ما اضافه شده است که سرعت لازم را به حرکات تیم می‌دهد. برای تشکیل یک تیم تنها ۱۱ بازیکن کافی نیست بلکه شما باید ۱۸ یا ۲۰ بازیکن داشته باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.