‌بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن گفت: از لیگ چین و تایلند پیشنهاد دارم و به احتمال زیاد به لیگ چین خواهم رفت.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه دوست داشتم در نقل و انتقالات در تهران باشم، اظهارکرد: پیشنهاد خوبی به من نشد و به خاطر قبولی من در دانشگاه می‌خواستم در تهران بازی کنم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و از دو تیم شهرستانی پیشنهاد داشتم.

وی با شاره به اینکه نمی‌خواستم به شهرستان بروم، تصریح‌کرد: از یک تیم چینی در لیگ چین پیشنهاد دارم که که قصد دارم پیشنهاد این تیم را قبول کنم، اما در حال حاضر نمی‌توانم به این تیم اضافه شوم زیرا در نیم فصل لیگ چین منتظر نقل وانتقالات ایران بودم که از باشگاه‌های ایران پیشنهاد خوبی به من نشد و لیگ چین دوباره آغاز شد که به همین خاطر باید صبر کنم تا لیگ چین به پایان برسد و بعد به این تیم اضافه شوم.

بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن تصریح‌کرد: پیشنهاد مالی تیم چینی به من نه خیلی خوب بود نه بد، اما بهتر از پیشنهاد‌های تیم‌های شهرستانی بود و از یک تیم تایلندی هم پیشنهاد داشتم که دیگر به آن فکر نمی‌کنم.

وی خاطرنشان‌کرد: دیگر فکر نکنم بخواهم در تصمیمم تجدید نظر کنم ولی خیلی دوست داشتم در لباس پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.