بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه پایم در بازی با استقلال به شدت آسیب دیده بود، گفت: من با جان ودل بازی می‌کنم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ابراهیمی بعد از قهرمانی تراکتورسازی در جام شهدا عنوان کرد: تمام بازیکنان تیم با غیرت و تعصب کار می‌کنند و امیدوارم موفقیت تیم تداوم داشته باشد.

وی افزود: نباید از این موفقیت مغرور شویم و باید با تلاش مضاعف موفقیت خود را ادامه دهیم. امیدوارم هواداران هم به حمایت خودشان از تیم ادامه دهند.

ابراهیمی در مورد مصدومیتش تصریح کرد: گویا درون قفس به جنگ شیر رفتم چرا که اگر پایم را ببینید پاره‌پاره شده است، برخی می‌گویند محمد ابراهیمی به دنبال محبوبیت است اما من با جان ودل بازی می‌کنم و دنبال پول نیستم که این مسئله را هواداران هم می‌دانند.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه پیراهنش چه شده است یادآور شد: نمی‌دانم پیراهنم چه شد و چه زمانی آن را ازتنم درآوردند. این هم از حاشیه‌های فوتبال ایران است.

وی در مورد اعتراض اعضای استقلال به داوری این مسابقه اظهار داشت: برای استقلال احترام قائلم و آنها مدعی قهرمانی این دوره لیگ هستند با این حال اگر توپ‌های ما به تیر دروازه برخورد نمی‌کرد با اختلاف بیشتری پیروز می شدیم. در مجموع تورنمنت خوبی بود و توانستیم از شرایط فیزیکی خود شناخت پیدا کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )