سرمربی تیم فوتبال استقلال برای اینکه از دست هواداران فرار کند به اتوبوس تیم پناه برد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل تراکتورسازی در فینال جام شهدا از جلوی میکسدون تعبیه شده عبور نکرده و از درب پشتی راهی رختکن شدند. همچنین آنها با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکردند و به سمت ماشین‌های شخصی خود و یا اتوبوس تیم رفتند.

* اطراف امیر قلعه‌نویی را تماشاگران استقلالی احاطه کرده بودند که این موضوع باعث شد سرمربی تیم استقلال به اتوبوس تیم پناه ببرد و پس از چند دقیقه از اتوبوس خارج شد و به سمت ماشین شخصی خود رفت.

* بی‌نظمی بسیار زیادی در پایان بازی دیده می‌شد. جایی که تعداد زیادی هواداران جلوی رختکن استقلال ایستاده بودند و برای بازیکنان و کادر فنی مزاحمت و دردسر به وجود آوردند.

* هنگامی که هواداران اطراف محمد قاضی را احاطه کرده بودند با اعتراض این بازیکن روبرو شدند.

* هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی به سمت رختکن تیم‌شان هجوم بردند. در این حین هواداران پیراهن برخی بازیکنان را از تنشان بیرون می‌آوردند.

* مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: من به هیچ عنوان در مورد مسابقه صحبت نمی‌کنم. فقط با توجه به اینکه تاج از من برای حضور در این مراسم دعوت کرد، حاضر شدم. وی  از اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داد ابراز تاسف کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )