بازیکن سابق تیم تراکتورسازی گفت: برای قضاوت کردن در مورد عملکرد تراکتور سازی زود است و تورنمنت جام شهدا معیار ارزیابی مناسبی نیست.
محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهار کرد: وضعیت تیم پیکان در حال حاضر بد نیست و با توجه به این موضوع که بیشتر از هشتاد درصد تیم تغییر یافته است و این تغییرات از کادر فنی گرفته تا بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه‌شده‌اند همراه بود.

بازیکن تیم پیکان گفت: تیم به زمان نیاز دارد تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند و کادر فنی به طور کامل از بازیکنان شناخت پیدا کنند و به طور کامل به آمادگی کامل برسند.

وی افزود: تیم پیکان بازی‌های تدارکاتی زیادی برگزار کرده و در اردوی ترکیه هم بازی تدارکاتی برگزار کردیم که همه تیم‌های مقابل از سطح بسیار پایینی برخوردار بودند و چندان به تیم کمک نکردند و اصلی‌ترین بازی تدارکاتی تا امروز بازی با تیم تراکتورسازی بود که در جام شهدا بازی کردیم.

عملکرد تراکتور را با بازی‌های جام شهدا نمی‌توان ارزیابی کرد

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی گفت: بازی با تراکتورسازی خوب بود و در نیمه اول تیم تراکتورسازی صاحب توپ و میدان بود و از تیم پیکان بهتر بازی کرد ولی در نیمه دوم تیم ما بهتر بازی کرد و گلی که خورده بود را جبران کرد که در ضربان پنالتی هم تراکتورسازی با کمک دروازه‌بان خود بازی را به نفع خود به پایان برد.

وی تاکید کرد: تراکتورسازی هم مقابل ما خوب بازی کرد و از لحاظ دوندگی بسیار خوب بود و نشان داد که جوانان باانگیزه هستند ولی در ادامه مشخص خواهد شد که تیم تراکتورسازی عملکردش چطور خواهد بود.

دلم می‌خواست مقابل تراکتور بازی نکنم

نصرتی خاطرنشان کرد: در بازی با تراکتورسازی حس خاصی داشتم و اگر دست خودم بود مقابل تیم قبلی خودم بازی نمی‌کردم و دوست نداشتم مقابل این تیم به میدان بروم ولی در هر صورت با تیم پیکان قرارداد دارم و باید برای این تیم بازی کنم.

نصرتی در مورد صحبت‌هایی مبنی بر بازگشتش به تراکتورسازی گفت: با صحبت‌هایی که با یکی از دوستان مشترک آقای خطیبی و من داشتم و با صحبت‌هایی که ایشان با سرمربی تراکتور داشته بودند به من پیشنهاد شد که به تیم تراکتورسازی برگردم.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی ادامه داد: در تماس سرمربی تیم تراکتورسازی با من پیشنهاد کردند به تراکتورسازی برگردم و من هم تصمیم داشتم در صورت برطرف شدن برخی از مسائل در باشگاه به تیم سابقم برگردم که در مورد این موضوع من به تبریز هم آمدم و به باشگاه پیکان هم اعلام کردم فعلاً صبر کنند تا تکلیف من مشخص شود.



شرط اصلی‌ام برای بازگشت به تراکتور رضایت پیکان بود

وی افزود: شرط اصلی من برای بازگشت این بود که باید مسئولان تراکتورسازی با باشگاه پیکان مذاکره می‌کردند که این‌چنین نشد و با تیم پیکان تهران قرارداد بستم و امسال در خدمت این تیم خواهم بود.

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: پیکان امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر بازگشته است و سیاست‌های باشگاه هم حفظ تیم در میانه‌های جدول است و هدف قهرمانی و سقوط به دسته یک هم ندارد و این یک امر طبیعی است.

وی ادامه داد: چون تیم پیکان از لیگ برتر دور بوده تا به شرایط ایده آل و آمادگی کامل برسد زمان لازم است که در هر صورت امیدوار هستیم نتایج خوبی کسب کنیم و در میانه‌های جدول قرار بگیریم.

شرایط خوبی در پیکان داریم

وی تصریح کرد: تیم پیکان از لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارد در مورد خط دفاع مشکلی ندارد و در میانه‌های زمین هم چندان بد نیستیم در خط حمله هم مذاکراتی با چند بازیکن خارجی شده است و با جذب این بازیکنان امیدواریم خط حمله قوی و مستحکمی داشته باشیم و در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

نصرتی خواستار حمایت هواداران پیکان از این تیم شد و افزود: بازی در تیم پیکان امسال برای من بسیار سخت است چون این تیم از لحاظ تماشاگر و هوادار از حمایت کمی برخوردار است.

بازیکن تیم پیکان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در تیم‌هایی بازی کرده‌ام که از لحاظ هوادار بسیار خوب بودند و این هواداران به بازیکن انگیزه می‌دهند ولی امسال این حمایت از تیم پیکان وجود ندارد و این شرایط سختی ایجاد می‌کند ولی امیدوارم با تجهیز استادیوم قدس در تهران هواداران بازی‌های پیکان را از نزدیک ببینند و پشتیبان این تیم باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.