شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال راه آهن در لیگ چهاردهم اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه راه آهن، مسئولان باشگاه راه آهن طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال، شماره پیراهن بازیکنان این تیم در لیگ چهاردهم را به شرح زیر اعلام کردند:

وحید طالب لو - ۱

سید احمد موسوی - ۲

محسن ایران نژاد - ۳

شیث رضایی - ۴

ابراهیم کریمی - ۵

حامد نورمحمدی - ۶

محمد سلیمان علیزاده - ۷

محمد غلامی - ۸

رضا خالقی فر - ۹

بهادر عبدی - ۱۰

امین منوچهری -۱۱

مهدی مهدی پور - ۱۲

محمد حسین پور -۱۴

بویان جوکیچ - ۱۵

علی علیپور - ۱۶

علیرضا عظیمی - ۱۷

بهنام برزای - ۱۸

مجتبی شیری - ۱۹

محمد آبشک - ۲۰

مهدی زارعی - ۲۱

امیر عابدزاده - ۲۲

مهرداد محمدی - ۲۳

میلاد محمدی - ۲۴

رامین رضاییان - ۲۷

میلاد ابطحی - ۲۹

سیامک کوهنورد - ۳۰

محمد ستاری - ۳۳

ایگور ننزیچ - ۴۰

خبر دیگر اینکه تیم راه آهن در راستای برنامه آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ چهاردهم به دلیل لغو بازی با تراکتورسازی و در خواست مسئولان تیم شهرداری اردبیل برای برگزاری بازی مجدد، در ششمین دیدار تدارکاتی خود، ساعت ۱۱:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر نیر به مصاف این تیم رفت.

نیمه نخست این دیدار با برتری ۲ بر یک بر راه آهن به پایان رسید. در دقیقه ۱۷ این نیمه عباس کندل برای شهرداری اردبیل موفق به گلزنی شد اما در دقیقه ۳۲ رضا خالقی‌فر در یک حرکت ترکیبی با آبشک توانست کار را به تساوی بکشاند و ۲ دقیقه بعد نیز رضاییان از خروج دروازه بان شهرداری از درون دروازه نهایت بهره را برد و با یک شوت کات دار دروازه نماینده اردبیل در لیگ دسته اول فوتبال کشور را باز کرد اما این پایان کار نبود چون داور در دقیقه ۹۰ بازی یک پنالتی مشکوک را به سود تیم میزبان اعلام کرد تا جعفر جمیل با گل کردن پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر ۲ به پایان برسد.

تیم فوتبال راه آهن تا پیش از این بازی در ۵ دیدار تدارکاتی قبلی خود تیم های استقلال قزوین، استو آبیک قزوین، راهیان کرمانشاه، نیروی زمینی تهران و شهرداری اردبیل را شکست داده بود.

راه آهنی‌ها در راستای برنامه آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ چهاردهم، پس از بازگشت از اردوی سرعین اردبیل، عصر شنبه در هفتمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم فوتبال جوانان خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.