هافبک سوئیسی بایرن‌مونیخ عنوان کرد یوونتوس گزینه خیلی خوبی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژردان شاقیری یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی سوئیس در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود و همین درخشش باعث شده تا تیم‌هایی همچون رم و لیورپول در پی به خدمت گرفتن وی باشند، البته در این بین یوونتوس، قهرمان سری A ایتالیا هم وضعیت هافبک بایرن را زیرنظر دارد تا در صورت امکان او را به ترکیب خود اضافه کند.

شاقیری در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» در خصوص شایعه پیوستنش به بیانکونری گفت: یوونتوس به طور حتم گزینه خیلی خوبی است. یووه باشگاه بزرگی است و چه کسی است که نخواهد برای این تیم بازی کند. فکر نمی‌کنم در صورت پیوستن به این تیم گام رو به عقبی در دوران حرفه‌ای‌ام برداشته باشم ولی در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برم و برادرم سرگرم بررسی پیشنهاداتم است.

هافبک بایرن‌مونیخ تصریح کرد: نمی‌دانم که یوونتوس با بایرن مذاکرده‌ای در خصوص من داشته یا خیر! در این مورد هم نه از باشگاه بایرن‌مونیخ و نه از باشگاه یوونتوس چیزی نشنیده‌ام.

شاقیری در تابستان ۲۰۱۲ از بازل سوئیس به جمع باواریایی‌ها پیوست و تلاش کرد تا خود را به ترکیب اصلی این تیم راه برساند هرچند در  این راه خیلی موفق نبود و همین موضوع نارضایتی‌هایی را برای وی در برداشت.

شاقیری ۲۲ ساله تا ماه ژوئن ۲۰۱۶ با بایرن قرارداد دارد و اخیراً باشگاه بایرن هم اعلام کرده برنامه‌ای برای فروش وی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.