سرمربی تیم گراس‌هاپرز سوئیس با تمجید از عملکرد سنگربان‌ ایرانی‌الاصل تیمش از احتمال قرار دادن وی در ترکیب اصلی تیمش برای فصل آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، میشاییل اسکیبه، سرمربی تیم گراس‌هاپرز سوئیس درباره دنیل داوری گفت: من به شخصه چیزهای خوب زیادی درباره داوری شنیده بودم اما هرگز بازی‌اش را از نزدیک ندیده بودم. البته فیلم‌های زیادی از بازی‌هایش را تماشا کرده بودم، به همین خاطر اطمینان داشتم که دروازه‌بان خوبی را جذب کرده‌ایم.

وی افزود: داوری دروازه‌بان بسیار متعادلی است. او بسیار آرام است اما در اظهاراتش نشان داد که به عنوان یک دروازه‌بان چقدر انگیزه دارد. داوری هنوز جوان است و این فرصت را دارد تا چیزهای فراوانی بیاموزد. او می‌خواهد پیشرفت کند و یک قدم دیگر رو به جلو بردارد.

اسکیبه در خصوص مقایسه سنگربان ایرانی‌الاصل تیمش با رومن بورکی، دروازه‌بان سوئیسی فصل گذشته گراس‌هاپرز که به فرایبورگ پیوسته است، گفت: ما تمایلی برای مقایسه این دو دروازه‌بان با یکدیگر نداریم، چون این دو با یکدیگر متفاوند و اگر قرار باشد مقایسه‌ای میان‌شان صورت بگیرد باید به تفاوت‌های بسیار زیادی اشاره کنیم.

سرمربی گراس‌هاپرز در ادامه با اشاره به تصمیم سنگربان پیشین اینتراخت برانشوایگ برای رد پیشنهاداتی که از دیگر تیم‌های آلمانی داشت، به طور غیر مستقیم به تصمیم خود برای انتخاب داوری به عنوان سنگربان ترکیب اصلی تیمش برای فصل آینده اذعان کرد.

وی تصریح کرد: داوری پیشنهاد گراس‌هاپرز را پذیرفت، چون می‌خواست که به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم به کارش ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.