پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ماجرای کشتی‌گیران با باشگاه پرسپولیس و بُردن میز و صندلی از باشگاه به من ربطی ندارد.
علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس و طلب کشتی‌گیران اظهار داشت: یکی دو نفر در این‌باره به من زنگ زدند و گفتند آقای پروین کشتی‌گیران ناراحتند و به دنبال توقیف میز و صندلی باشگاه هستند. این موضوع به من مرتبط نمی‌شود و من در این‌باره حرفی ندارم.

وی افزود: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و ماجرا چیست و اصلا هم دوست ندارم در این‌گونه مسائل حرفی بزنم یا دخالتی کنم.

پروین در مورد کش و قوس‌های چند روز اخیر درباره خداحافظی علی کریمی نیز گفت: بالاخره کریمی بازیکن محبوبی بود اما من باز هم می‌گویم او بهترین تصمیمش را گرفت و در روزهای خوبش رفت. کریمی حتی می‌توانست در جام جهانی به ما کمک کند اما بهتر است به تصمیم او احترام بگذاریم. من مطمئن هستم کریمی حاضر نیست کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای تیم محبوبش برای پرسپولیس به وجود بیاید چون او عاشق این تیم است. او همیشه حرف‌هایش را رُک و راست بدون هیچ ترسی با مردم می‌زد. اخم‌هایش، دریبل‌هایش و حتی خنده‌های کریمی برای خودش عالمی داشت که من خیلی از آنها را دیده بودم.

پروین در پایان خاطرنشان کرد: هر روزی که شاگردانم از این فوتبال خداحافظی می‌کنند یک روز تلخ و عجیب برای من است و خاطرات با آنها بودن یادم می‌آید، حالا چه برسد به علی کریمی که یکی از بهترین شاگردانم بود. من امیدوارم همیشه این شاگردانم را بعد از صحنه فوتبال در صحنه مربی‌گری هم ببینم چون با دیدن آنها لذت می‌برم و دوست دارم همیشه فقط پیشرفت کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )