پسران دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس با پیراهن آرژانتین و کاپیتان این تیم در ورزشگاه مارکانا برای دیدار فینال حاضر شدند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آلمان و آرژانتین از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مصاف یکدیگر رفتند.

* کریستف کرامر به علت ضربه‌ای که به سرش برخورد کرد در نیمه اول زمین را ترک کرد.

* لیونل مسی و توماس مولر هر کدام سه بار در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شدند.

* در نیمه اول آلمان ۴۲.۹ درصد و آرژانتین ۵۷.۱ درصد صاحب توپ بود در حالی که تماس با توپ آلمانی‌ها ۶۳.۵ درصد و آرژانتینی‌ها ۳۶.۵ درصد بود.

* در پایان نیمه اول آلمان ۴ شوت به سمت دروازه و آرژانتین ۳ شوت به سمت دروازه داشت.

* بازیکنان آلمان در نیمه اول ۲۸۶ پاس و بازیکنان آرژانتین ۱۰۸ پاس به یکدیگر دادند ۸۸ درصد پاس بازیکنان آلمان صحیح بود در حالی که تنها ۷۶ درصد از پاس‌های بازیکنان آرژانتین سالم بود. آلمانی‌ها در نیمه اول صاحب ۳ کرنر و آرژانتینی‌ها صاحب ۲ کرنر شدند.

*پسران دیوید بکام با لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه حاضر شدند در حالی که بکام در جام جهانی ۹۸ از زمین مسابقه اخراج شد و تیم ملی انگلیس در آن دیدار بازی را به حریف خود واگذار کرد این اتفاق شائبه‌هایی را به وجود آورد که بکام در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد علت پوشیدن پیراهن آرژانتین توسط پسرانش جوابی نداد.

* عده‌ای از معترضان به برگزاری جام جهانی در برزیل در بیرون از ورزشگاه تجمع تظاهرات کردند که پلیس با شدت زیادی با آنها برخورد کرد و به سمت آنها گلوله‌های پلاستیکی پرتاب کرد. نکته جالب توجه این بود که معترضان برزیلی پیراهن آرژانتین را به تن داشتند. پلیس تعدادی از آنها را شناسایی و دستگیر کرد.

 



* گفته می‌شود قبل از شروع بازی در دیدار مرکل و پوتین دقایقی در مورد شرایط اوکراین هم با یکدیگر صحبت کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.