رئیس جمهور کشور روسیه هزینه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را چیزی حدود ۲۰ بیلیون دلار برآورد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آلمان و آرژانتین از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مصاف یکدیگر رفتند.

* آرژانتینی‌ها زیادی به شهر ریودوژانیرو آمده‌اند و اکثر جمعیت حاضر در ورزشگاه ماراکانا را هواداران آرژانتین تشکیل داده‌اند و در ساحل و فضاهای بیرونی ورزشگاه که متعلق به هواداران هست هم در تسخیر هواداران آرژانتینی قرار دارد.

* دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل در ورزشگاه ماراکانا حاضر شده است.

* همچنین آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هم در جایگاه ویژه حضور دارد.

* قبل از شروع بازی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در صحبتی که با سپ بلاتر داشت اعلام کرد پول زیادی را برای هزینه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده کرده‌اند و قول داد شرایط میزبانی آنها بهتر از ۲۰۱۴ باشد.

او اعلام کرد حاضر هستند مبلغی حدود ۲۰ بیلیون دلار برای جام جهانی طی ۴ سال آینده هزینه کنند. پوتین اعلام کرده حاضر هستند زیرساخت‌ها و ورزشگاه‌هایی برای این جام جهانی بسازند و او تأکید کرده از آرزوهایش برگزاری مناسب جام جهانی است. او از میزبانی جام جهانی در یازده شهر روسیه خبر داد.

* پوتین با رئیس فدراسیون و مسئولان برزیل هم دیدار داشت و از تجربیات آنها برای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ استفاده خواهند کرد.

* کرامر هافبک تیم ملی آلمان که دقایقی قبل از شروع بازی به دلیل مصدومیت سامی خدیرا در ترکیب این تیم قرار گرفت دقیقه ۳۰ مصدوم شد و جای خود را به شورله داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.