قائم‌مقام باشگاه سپاهان گفت: در حال حاضر درباره ماندن یا رفتن کرانچار نمی‌توان سخن گفت و گزینه‌های دیگر را نیز بررسی می‌کنیم و تا ۸ روز دیگر معلوم می‌شود چه کسی سرمربی سپاهان خواهد بود.
مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار‌ کرد: در حال حاضر در خصوص ماندن یا رفتن کرانچار نمی‌توان سخن گفت و گزینه‌های دیگر را آنالیز می‌کنیم تا ۸ روز دیگر اعلام کنیم چه کسی سرمربی سپاهان می‌شود. سپاهان تیم بزرگی است و بدون شک بهترین گزینه برای سرمربی‌گری این تیم انتخاب خواهد شد.
وی با اشاره به این که برای تیم هندبال سپاهان بازیکنان در خور سپاهان خواهیم آورد، تصریح‌ کرد: در نوجوانان و جوانان نیز فعالیت داریم و می‌خواهیم آنها نیز در بزرگساللان حضور داشته باشند تا آینده‌ تیم را تضمین کنیم.
قائم‌مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که احتمال حضور ستاره‌های هندبال اصفهان در تیم فولاد مبارکه سپاهان تا چه حدی است، خاطرنشان‌ کرد: دوست داریم از آنها استفاده کنیم اما به شرطی که خود آنها نیز بخواهند در سپاهان باشند. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوست دارد در رشته تیراندازی نیز تیمداری کند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.