سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد ستاره پرتغالی تیمش در دیدار شب گذشته مقابل بایرن‌مونیخ تنها ۵۰ درصد آمادگی داشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو اظهار داشت: از همه چیز راضی هستم؛ از نتیجه و تعهد بازیکنانم، زیرا مسابقه سختی داشتیم. عالی بازی کردیم و وقتی که کار مشکل شد عالی واکنش نشان دادیم. کمی با احتیاط کار را شروع کردیم و مشکلاتی داشتیم. در نیمه دوم کنترل بیشتری روی بازی داشتیم. درست است که دفاع کردیم اما روی ضد حملات بسیار عالی بودیم.

وی ادامه داد: کار کردن تیمی بسیار مهم بود. ایسکو به کوئنترائو کمک می‌کرد و دی‌ماریا به دنی کارواخال. در بازی نیمه‌نهایی به کار تیمی نیاز دارید.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: دفاع کردن با سیستم ۴-۴-۲ مقابل تیم‌هایی که زیاد مالکیت توپ را در اختیار دارند، برایمان راحت‌تر است. بدون توپ بهتر است با این شیوه دفاع کنید و ما عالی کار کردیم. بدون گرت بیل و در حالی که رونالدو تنها ۵۰ درصد آمادگی داشت، چنین نمایش خوبی کار راحتی نبود. کریستیانو به بازی کردن مطمئن بود و عالی کار کرد.

وی اضافه کرد: مسابقه در مونیخ بسیار سخت خواهد بود و ما باید با انگیزه و اعتماد به نفسی که امروز نشان دادیم، به آنجا برویم. هرگز نمی‌دانید چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. من اطمینان دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.