سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به نامه تهدید آمیز فیفا خطر در کمین پرسپولیس بود و من نمی‌توانم چشمم را به روی این تهدید جدی ببندم.
علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص تهدید فیفا مبنی بر کسر امتیاز و سقوط پرسپولیس به لیگ یک به خاطر پرونده دستیار وینگادا گفت:‌ چه یک ریال چه ۱۰ هزار تومان یا صد هزار تومان، فیفا وقتی که نامه می‌زند و باشگاهی را تهدید می‌کند باید دانست که این تهدیدها جدی است و باید آن را جدی گرفت.

وی افزود: نمی‌توانستم چشمم را به روی تهدید جدی فیفا ببندم و امروز پس از جلسه‌ای با آقای منتقمی و برخی مسئولان در شرایطی که در باشگاه پرسپولیس حکمفرما است که خودتان بهتر آن را می‌دانید تصمیم گرفتیم که این پرونده را هرچه سریع‌تر ببندیم. پروین تاکید کرد:‌ انشاءالله تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف این پرونده را روشن می‌کنیم و پول را پرداخت می‌کنیم. بالاخره این موضوع اتفاقی بوده که افتاده و ما هم کار را روی زمین نگذاشتیم.

پروین در پایان درباره شرایط پرسپولیس نیز، گفت: فعلا که رو به جلو می‌رویم و من هم نگران هستم اما فقط دعا می‌کنم انشاءالله همه چیز ختم به خیر شود تا پرسپولیس دچار مشکل نشود.

وی در واکنش به این سوال که آیا به صورت شفاف بدهی های پرسپولیس را رسانه ای می کنید یا خیر، گفت: من مخلص مدیران سابق باشگاه به ویژه محمد رویانیان هستم. وی برای این تیم زحمات زیادی کشید، اما همان طور که در مصاحبه های قبلی ام گفته‌ام، من دیگر در مورد بدهی ها صحبت نخواهم کرد.

پروین درباره علت پرداخت بدهی دستیار وینگادا نیز تاکید کرد: وقتی به باشگاه آمدم، شاهد بودم که بچه های پرسنل مدت ها حقوق و مزایا نگرفته اند.همان طور که پول آنها را دادم، این مبلغ را نیز تقبل کردم تا زیر دین باشگاه نباشم. بالاخره ما از زمانی که سرپرست شده ایم، مبالغی را خرج کرده ایم که به نظرم این هزینه ها ضروری و حیاتی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.