مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: داور در دیدار مقابل الاتحاد عربستان به اشتباه من را اخراج کرد.
میلاد فخر‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست ۲ بر صفر تراکتورسازی مقابل الاتحاد عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه در این دیدار نتوانستیم نتیجه بگیریم. در این دیدار اخراج شدم و تیم ما ۱۰ نفره به بازی ادامه دارد. بازیکنان تراکتورسازی تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دادند.

وی در مورد اینکه آیا داور مسابقه در صحنه اخراج او تصمیم درستی گرفت، اظهار داشت: به عقیده من در صحنه کارت زرد اول اصلا خطایی نبود که داور بخواهد کارت نشان بدهد. دو بازیکن کنار هم می‌دویدیم و به یک باره بازیکن الاتحاد عربستان به زمین افتاد. در صحنه کارت زرد دوم نیز بازیکن الاتحاد پایش را به پای من گیر داد تا به زمین بخورم، در کل داور تصمیم اشتباهی گرفت و به ما ضربه زد.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه سناریو حذف از لیگ قهرمانان آسیا همانند سال قبل بار دیگر تکرار شد، خاطر نشان کرد: متأسفانه سال قبل نیز گروهمان بسیار سخت بود. اگر برخی شرایط فراهم می‌شد شاید می‌توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم.

فخر‌الدینی در پاسخ به این سؤال که منظور او کدام شرایط و امکانات است، تصریح کرد: خیلی از مسائل برای موفقیت یک تیم مهم است مثلا یکی از آنها مسائل مالی و یکی دیگر مسائل رفت و آمد است. الاتحاد عربستان با جت اختصاصی و با طی تنها دو ساعت به ایران سفر کرد. آنها وقتی به کشورشان باز گشتند ما هنوز به خاطر حضور در ترافیک به خانه‌مان نرسیدیم. متأسفانه تراکتورسازی وقتی می‌خواست سفری انجام  دهد از آسیا به اروپا می‌رفت و از اروپا به آسیا بازمی‌گشت همین مسائل بازیکنان را خسته می‌کرد و آنها نمی‌توانستند عملکرد ۱۰۰ درصد خوبی داشته باشند.

مدافع تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد تیمش در سال جاری مفید بوده است، عنوان کرد: آنهایی که هوادار اصلی تراکتورسازی هستند و فوتبال را می‌فهمند می‌‌دانند کسب یک قهرمانی بعد از ۴۰ سال بسیار مفید است اما آنهایی که فوتبال را نمی‌فهمند فقط از هر بازی برد می‌خواهند که این اصلا منطقی نیست.

فخر‌الدینی در مورد اینکه چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است، گفت: تاکنون ۵۰ درصد را گرفته‌ام و فعلا خبری از مابقی قرارداد نیست.

وی با اشاره به اینکه در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا هر دو تیم از پیش حذف شده‌اند، عنوان کرد: با توجه به حذف هر دو تیم از آسیا فکر می‌کنم لخویا بازیکنان خارجی خود را به همراه نداشته باشد و اولیویرا نیز از جوانان استفاده کند.

فخر‌الدینی در مورد اینکه آیا سال بعد در تراکتورسازی می‌ماند، یادآور شد: فعلا که چیزی مشخص نیست و هنوز مسابقات به پایان نرسیده است. در حال حاضر بسیار خسته هستم و به این مسئله فکر نکردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.