رئیس سازمان لیگ گفت: اعلام قراردادها در سایت باشگاه‌ها و اعلام عملکرد آنها توسط حسابرسی و بازرسی باشگاه‌ها به سازمان لیگ کاهش هزینه‌ها را در بر خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در برنامه زاویه در خصوص وظایف سازمان لیگ اظهار داشت: وظیفه ذاتی سازمان لیگ اجرای دقیق و به موقع مسابقات است و کیفیت لیگ به عهده همه باشگاه ها است حتی اگر یک باشگاه در ۲ یا ۳ مسابقه برنده باشد موجب افزایش تماشاگر خواهد شد.

وی افزود: در صورت واگذاری ورزشگاه ها به باشگاه ها، بلیت فروشی را به باشگاه ها واگذار خواهیم کرد و همین امر موجب افزایش درآمد باشگاه ها خواهد شد. الکترونیکی کردن بلیت فروشی و اجرای تقویم دقیق مسابقات و به موقع شروع کردن و به موقع خاتمه دادن بازی های لیگ و همکاری لازم با تیم ملی و گرفتن ۴ سهمیه در لیگ باشگاه های آسیا و ۹۰۵ امتیاز گرفتن از AFC و دوم شدن در لیگ ها بعد از ژاپن و برگزاری مناسب جشن اختتامیه و افتتاحیه و جشن برترین های لیگ و شرکت در کارهای اجتماعی همچون تبلیغ علیه اعتیاد و گرامیداشت فعالیت های مهم را از جمله شاخص ترین برنامه های سازمان لیگ دانست.

در ادامه برنامه برخی کارشناسان و مدیران باشگاه ها عملکرد سازمان لیگ مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس سوال مجری از آنها از نمره۱۰ به عملکرد سازمان لیگ تعدادی ۸،۸.۵ و ۹ و تنها قنبرزاده ۹ به بالا به سازمان لیگ نمره قبولی دادند و تقریبا نظر مردمی اعلام شده به برنامه زاویه هم به همین شکل بود که رضایت مندی نزدیک به ۹۰درصد را به خود اختصاص داده بود.

پیش از این نبی دبیرکل فدراسیون در جمعه گذشته در برنامه ورزش و مردم رضایت‌مندی از عملکرد کی روش و سازمان لیگ را از نظر مردم بالای ۷۰% دانسته بود.

تیم ملی و سازمان لیگ در فصل گذشته همکاری های خوبی با هم داشتند و در مواقعی هم اختلافات شدیدی داشته که با وساطت فدراسیون و علی کفاشیان ختم به خیر شده است.

تاج همچنین مهم ترین وظیفه سازمان لیگ در لیگ چهادهم را افزایش درآمد و کاهش هزینه ها دانست و گفت: فروش تبلیغات محیطی لیگ چهاردهم ۱۶۰ میلیارد تومان شده است که افزایش چندین برابری داشته و با اعلام قراردادها در سایت باشگاه ها و اعلام عملکرد باشگاه ها توسط حسابرسی و بازرسی باشگاه ها به سازمان لیگ کاهش هزینه ها را در بر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.