وزیر ورزش و جوانان گفت: متأسفانه ۱۸ تیم در کشور ۱۵۰۰ میلیارد تومان را بلعیده‌اند که با این روش‌ها مخالف هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود گودرزی دقایقی پیش در جمع هیئت‌های ورزشی استان لرستان گفت: قانون اجازه نمی‌دهد یک ریال به تیم‌های حرفه‌ای دولت پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه کل اعتبارات جاری و عمرانی سال گذشته وزارت ورزش و جوانان ۴۰۰ میلیارد تومان است، این در حالی است که ۱۸ تیم در کشور ۱۵۰۰ میلیارد تومان را بلعیده‌اند.

گودرزی یادآور شد: این ۱۸ تیم ۴۰۰ نفر بیشتر نیستند اما جمعیت ۷۷ میلیونی کشور باید با ۴۰۰ میلیون تومان در زمینه ورزشی فعالیت کند.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: در مقابل این بی‌عدالتی‌ها ایستاده‌ایم که امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان را در این زمینه حمایت کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: ما دنبال حمایت از تیم‌های حرفه‌ای نیستیم زیرا سایر بخش‌ها در زمینه‌های مختلف تضعیف می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برای توسعه مراکز استعدادیابی در مراکز استان‌ها ۱۸ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که طی سه سال این مراکز فعال شوند.

وی گفت: باید به ورزش همگانی توجه ویژه‌ای شود زیرا این ورزش کاهش بیماری‌ها، فساد در جامعه و بزهکاری را به دنبال دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۲۷ میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی در لرستان پرداخت شده که امسال تلاش می‌کنیم امسال این رقم را به یک میلیارد تومان افزایش دهیم.

گودرزی در ادامه در پاسخ به مشکلات مسئولان هیئت‌های ورزشی استان لرستان گفت: تمام تلاش خود را در جهت رفع نارسایی‌های ورزشی در استان لرستان به کار می گیرم.

وی خاطرنشان کرد: از تشکیل کارگروه بررسی مشکلات ورزش لرستان استقبال می‌کنیم و از مدیرکل ورزش و جوانان این استان می‌خواهیم از طریق شورای راهبردی، نقاط قوت و ضعف را به وزارتخانه اعلام کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )