سنگربان تیم فولاد خوزستان گفت: در تمام مراحل تلاش می کنیم تا نام ایران و خوزستان را سربلند کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سوشا مکانی دروازبان تیم فولاد خوزستان با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در مقابل تیم قطری گفت: خوشبختانه با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند تیم قطری را شکست دادیم.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه دلیل گل خوردن تیم چه بود، گفت: تیم فولاد خوزستان در این بازی در دقایق اول از خستگی زیاد رنج می برد، اما بازیکنان با غیرت هرچه تمام‌تر توانستند روحیه مبارزه‌گری خود را حفظ کنند و این تیم قطری را با سه گل شکست بدهند.

وی در خصوص حضور در تیم ملی گفت: اگر خداوند قسمت بکند و من پیراهن تیم ملی را بر تن کنم تمام سعی خود را برای حفظ آبروی این مرز و بوم خواهم کرد.

مکانی درباره پیوستنش به تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: کی روش ما را برای این بازی حساس به اهواز راهی کرد تا برای تیم خود مسمر ثمر باشیم. هنوز برنامه سفر ما معلوم نیست.

شهاب کرمی نیز گفت:‌ بازی بسیار خوبی را برگزار کردیم حق فولاد برد بود که به حق خود رسیدیم. در مراحل بعدی نام خوزستان و ایران را سربلند کنیم و دل مردم را شاد بنماییم. این فرهنگی که این روزها تنها در ورزشگاه غدیر رایج شده است حرکت بسیار زیبا و پسندیده بوده که تماشاگران حتی پس از دریافت گل تیم خود بازهم دست از تشویق تیم محبوب خود دست بر نمیدارند.

وی در پایان از تمام تماشاگرانی که برای قهرمانی این تیم به تبریز آمده بودند تشکر کرد و گفت این افراد باعث دلگرمی ما در تبریز بوده و تمام زحمت‌های ما در بازی با گسترش به دلیل وجود این تعداد اندک تماشاگران بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.