عبدالله کرمی گفت: بازیکنان فولاد با وجود خستگی زیاد اجازه خودنمایی به الجیش ندادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، عبدالله کرمی مدافع تیم فولاد خوزستان در خصوص عملکرد این تیم در این بازی گفت:‌ با کمک خداوند توانستیم بازی بسیار خوب و زیبایی را به معرض نمایش همگان بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به خستگی تیم فولاد در هفته‌ای گذشته و این هفته گفت:‌ بچه‌ها توانستند بر خستگی خود غلبه کنند و اجازه هیچ گونه برنامه ریزی تاکتیکی را به تیم الجیش ندادند.

وی در ادامه از تمامی هواداران تشکر و گفت: تا زمانی که نفس‌های گرم هواداران ما را یاری کند از دویدن و تلاش برای خوشحال کردن آنها ذره‌ای دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، ایوب والی بازیکن شماره ۴ تیم فولاد خوزستان نیز در خصوص بازی این تیم در مقابل تیم الجیش قطر گفت:‌ تیم قطری بسیار تیم با مهره و خوبی بود که ما با عنایت خداوند توانستیم سه امتیاز این بازی را به خوبی کسب نماییم.

وی در ادامه گفت:‌ گلی که در نیمه اول دریافت نمودیم براساس خستگی بازیکنان بود که خدا را شکر توانستیم بر این خستگی غلبه نماییم. هرچه در توان داشته باشیم برای نتیجه گرفتن تیم فولاد خواهیم گذاشت. عزم خود را برای حضور پرقدرت در مرحله بعدی جزم کرده ایم که امیدواریم خداوند و هواداران عزیز همچنان ما را یاری بفرمایند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.