سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از صعود به لیگ برتر فوتبال گفت: این پیروزی حق مردم مسجد سلیمان بود و به طور قطع نشان دادیم چیزی جز صعود به لیگ برتر استحقاق زردپوشان مسجد سلیمان نیست.

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: دیدار جذاب و تماشاگرپسندی از هر دو تیم شاهد بودیم که تیم آلومینیوم به خوبی و جوانمردانه و بدون هیچ حرف و حدیثی مردانه جنگید.

وی با بیان اینکه به بازیکنانش افتخار می‌کند، اظهار کرد: امروز مردان نفت مسجد سلیمان نشان دادند که استحقاق حضور در لیگ برتر را دارا هستند و این پیروزی و موفقیت پس از سال ها انتظار تقدیم به هوادارانی می‌کنیم که در فصل گرما و سرما همواره حامی تیم محبوب خود بودند.

مکوندی در خصوص سومین سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر نیز تصریح کرد: نباید در خواب این صعود بخوابیم و باید از فردا تمامی فکر خود را معطوف حضور تیم مسجد سلیمان در لیگ برتر کنیم و به همگان قول می دهم فصل بعدی تیمی متفاوت از نماینده استان خوزستان خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: تاکنون هیچ پیشنهادی برای تمدید قراردادم نشده است و امیدوارم طی روزهای آینده بتوانیم با آسودگی خاطر در این خصوص صحبت کنیم. بی صبرانه منتظر حضور در مسجد سلیمان و شرکت در جشن صعود به لیگ برتر هستیم تا این شادی را با یکدیگر تقسیم کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.