سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تمام ارادتی که به ‌کی‌روش دارم از او انتقاد دارم. باید موضوع دعوت علی کریمی به تیم ملی را بعد از بازی ما اعلام می کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس،حسین فرکی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی امروز یک بر صفر به سود تراکتورسازی تمام شد و مردم خوب تبریز و تراکتورسازی به هدف خود رسیدند. این برد را تبریک می‌گویم. انتظارم از تیم برآورده نشد.

وی افزود: امروز سنگین و خسته بودیم. زمین مسابقه برای دو تیم خوب نبود. هوا سرد بود این موضوع برای دو تیم یکسان بود. با کیفیت نبودیم.نمی توانیم بگوییم به سرما و زمین باختیم. تراکتورسازی از ضربه ایستگاهی که امیداورم آفساید نباشد به پیروزی رسید.

فرکی در مورد اینکه با توجه به تغییرات تراکتورسازی آیا نتوانستند این تیم را آنالیز کنند، عنوان کرد: مشکلی در آنالیز تراکتورسازی نداشتیم. خودمان خوب ظاهر نشدیم. از امروز پرونده حذفی بسته شد. امیدوار به لیگ برتر هستیم. باید بازی‌های خانگی مقابل تراکتورسازی و استقلال برنده شویم. مقابل گسترش فولاد هم باید قوی ظاهر شویم. ماحصل لیگ برتر همه را متضرر می‌کنیم. در تمام دنیا اول فکر می کنند بعد برنامه ریزی اما در ایران اول برنامه ریزی می کنیم بعد فکر می کنیم. کسی هم مسئولیت قبول نمی کند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا در بازی برگشت لیگ برتر به فکر انتقام از تراکتورسازی هستند،اظهار داشت: از لفظ انتقام خوشم نمی آید اما این باخت به ما روحیه می دهد که مقابل این تیم در اهواز فقط به برد فکر کنیم. بهترین بازیکن ما سوشا مکانی بود اگر می توانستم ۵-۶ بازیکن را عوض می‌کردم.

فرکی تاکید کرد:  با تمام ارادتی که به ‌کی‌روش دارم از او انتقاد دارم. باید موضوع دعوت علی کریمی به تیم ملی را بعد از بازی اعلام می کرد. کریمی از این حرف روحیه گرفت و امروز بهترین بازیکن زمین بود. او رفیق من است شاگردم بوده و او را دوست دارم موفقیت او برای تراکتورسازی و تیم ملی خوب است. این چراغ سبزی که کی‌روش نشان داد او را در این بازی متحول کرد و به ضرر ما تمام شد. روز خوب این بازیکن بود. ازتماشاگران و هواداران خوب تراکتورسازی که در این سرما به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و آنها برای فوتبال ایران نعمت هستنند. ما بازی را باختیم دیگر چیزی برای گفتن نداریم تمرکز را روی لیگ می‌بریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )